Hoppa till innehåll

Color Correction, Sharpen Etc Effekter


w4nkarN
 Dela

Rekommendera inlägg

Sho, jag vill ha lite feedback på ett litet klipp jag har redigerat i Sony Vegas, jag har "använt" sharpen, Colorcorrection och några random effekter jag har hittat i Sony Vegas. hmm, det är nog första gången jag har redigerat något i Sony Vegas.

 

http://www.zshare.net/video/753314376df18a27/

 

Youtube länk:

 

Dock har Youtube fuckat upp kvaliten >.< Så jag rekomenderar att LADDA ner den från zshare.

 

Det är kvaliten jag vill ha feedback på, inte killen

Redigerat av NoXEEE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sho, jag vill ha lite feedback på ett litet klipp jag har redigerat i Sony Vegas, jag har "använt" sharpen, Colorcorrection och några random effekter jag har hittat i Sony Vegas. hmm, det är nog första gången jag har redigerat något i Sony Vegas.

 

http://www.zshare.net/video/753314376df18a27/

 

Youtube länk:

 

Dock har Youtube fuckat upp kvaliten >.< Så jag rekomenderar att LADDA ner den från zshare.

Alltså, du har spelat in när du dödar en kille på ett idiotiskt sätt, sen zoomar du in när du träffar honom, men du zoomar in helt snett?

 

Inte så bra, kort, dåliga effekter, mest spelet som gör filmen, slowmo kommer genom spelet antar jag.

 

 

Edit: det är spelet som zoomar in också? :o

 

 

Kunde inte ladda ner som .wma utan tittade den streamad från Zshare.net.

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är spelet som zoomar in. Men det är inte killen jag vill ha feedback på, det är kvaliten på videon, men den suger om man inte laddar ner

Du gör väl ingenting på den? MW2 fixar ju alla "effekter" i filmen..

 

 

Och all kvalité på MW2 är bra, inget märkvärdigt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...ni fattar nog inte, jag gjorde Color Correction, Sharpen, och några mer effekter på den, inga Zooms, slowmo eller något. Och med Fraps halfscreen är ju inte direkt bra. Hade kanske kunnat ladda upp den oredigerad för att se skillnaden? Dock ingen stor, men jag tyckte det blev bättre :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...ni fattar nog inte, jag gjorde Color Correction, Sharpen, och några mer effekter på den, inga Zooms, slowmo eller något. Och med Fraps halfscreen är ju inte direkt bra. Hade kanske kunnat ladda upp den oredigerad för att se skillnaden? Dock ingen stor, men jag tyckte det blev bättre :P

mm men den var säkert bra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...ni fattar nog inte, jag gjorde Color Correction, Sharpen, och några mer effekter på den, inga Zooms, slowmo eller något. Och med Fraps halfscreen är ju inte direkt bra. Hade kanske kunnat ladda upp den oredigerad för att se skillnaden? Dock ingen stor, men jag tyckte det blev bättre :P

Kör ihop flera olika klipp, gör coola effekter, då kan du posta upp de här :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...