Saddam Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Skrivet 1 Maj 2010 Hur säger man lättast till sin tjej att nopa ögonbrynen? Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Skrivet 1 Maj 2010 Nopa ögonbrynen direkt, annars får du smisk! Citera
Escain Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Skrivet 1 Maj 2010 Om du klarar att säga det utan att linda in det så säger du bara att det inte är så fint med unibrow... Citera
Saddam Skrivet 2 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 2 Maj 2010 Hon gjorde slut direkt efter att jag sa det :/ Citera
Dave37 Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 Hon gjorde slut direkt efter att jag sa det :/stackare... :( men världen är full av nya chanser. Det löser sig ska du allt se. Citera
Gäst BillieJean Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 (redigerat) Om hon tog så illa upp av det så kan hon inte varit så starkt kär i dig. EDIT: Fast sen kan det varit så att du inte lindade in det på rätt sätt heller... Redigerat 2 Maj 2010 av BillieJean Citera
Sinclair Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 Hon gjorde slut direkt efter att jag sa det :/ Sådana flickor vill inte jag vara tillsammans med iallafall. Citera
kakankakan Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Skrivet 4 Maj 2010 (till nästa tjej, om du får samma problem) Du kan ju alltid försöka hinta lite subtilt. Typ nynna på McDonalds "I'm lovin it" varje gång ni ses :P eeeeller så kan du bara låta det vara, eller välja tjej efter ögonbryn. Citera
Gäst BillieJean Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Skrivet 4 Maj 2010 så länge hon inte ser ut så här: http://i39.tinypic.com/ok4y2u.jpg så är det väl inga poblem? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.