loopen Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Som sagt, jag kommer inte till Blackthorn City. Jag har kommit till safari zone, och klarat 8:e gymmet, det är en gubbe vid öst i Hohagany Town som säger att man inte bara ska köpa godis, utan man ska se allt i Johto först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 (redigerat) Som sagt, jag kommer inte till Blackthorn City. Jag har kommit till safari zone, och klarat 8:e gymmet, det är en gubbe vid öst i Hohagany Town som säger att man inte bara ska köpa godis, utan man ska se allt i Johto först.Du ska gå och spöa upp Team rocket i Radio tower i Goldenrod. Redigerat 2 Maj 2010 av Thunderboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 2 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Som sagt, jag kommer inte till Blackthorn City. Jag har kommit till safari zone, och klarat 8:e gymmet, det är en gubbe vid öst i Hohagany Town som säger att man inte bara ska köpa godis, utan man ska se allt i Johto först.Du ska gå och spöa upp Team rocket i Radio tower i Goldenrod? Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg