MisterMan - 16 bars känslor
Shuu , nya låten med mej då
En liten morgon session kan man väl kalla det^^
Ladda ner :
Finns även här Myspace
MisterMan - 16 bars känslor
Ladda ner :
Finns även här Myspace
↗ till inläggetInte alls vad jag gillar..MisterMan - 16 bars känslor
Ladda ner :
Finns även här Myspace
Du snackar om att bli dumpad, är du 15 år? Iaf, hur mycket kärlek är det?
Texten är löjlig.
Början och slutet är okej. Versen eller vad man ska säga är dock vad vi bukar kalla svensk bög-rap.
↗ till inläggetOch vi mjältar kallar det för slöseri på ord.Början och slutet är okej. Versen eller vad man ska säga är dock vad vi bukar kalla svensk bög-rap.
jag är 16 och ja inte så mkt till kärlek men vad ska man göra ska jag va helt ärlig så har inte allt i låten riktig mening för mej förut att jag hatar henne typ^^ :P
↗ till inläggetBörjan och slutet är okej. Versen eller vad man ska säga är dock vad vi bukar kalla svensk bög-rap.
Problemet är att det inte är han som gjort början och slutet.
Ja, fast nä...
↗ till inlägget↗ till inläggetBörjan och slutet är okej. Versen eller vad man ska säga är dock vad vi bukar kalla svensk bög-rap.
Problemet är att det inte är han som gjort början och slutet.
Såg det i den andra tråden... men jaja, då vette fan vad jag ska säga.
↗ till inläggetHitta en bra hiphop producerare, skriv lite mer resonabla texter, och inte om kärlek utan om typ politik och skit, saker som faktiskt kan vara intressant.jag är 16 och ja inte så mkt till kärlek men vad ska man göra ska jag va helt ärlig så har inte allt i låten riktig mening för mej förut att jag hatar henne typ^^ :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in