Har nån spelat gunbound de e som ett worms liknande spel fast man e människor i robotar som skuter på varandra och man kan va 1 mot 1 eller 2 mot 2 eller 3 mot 3. De e roligt jag lovar bli medlem på www.gunbound.net sen ladda ner det. Det tar ca 30 min :!:
Gunbound!!
är det gratis att ladda ner? och, kan man köra på internet med det?
När det var 1 sekund kvar på nerladdningen så slutade den!
är det gratis att ladda ner? och, kan man köra på internet med det?
Undra ja me
Ja tror det är gratis och man kan köra mot andra på internet!
det tar långt tid och ladda ner och jag ahr bredband
den installerar säkert virus eller hemliga program efeter den tar så lång tid att ladda ner! :?:
jag har det och jag har inget virus och det e gratis :!:
men det tar tyvärr lång tid att ladda ner men de bara att vänta :!:det e kul för att man kör på internet på servrar och man kan få bra rank och pengar att köpa bra armor o s v
den installerar säkert virus eller hemliga program efeter den tar så lång tid att ladda ner! :?:
Är du paranoid?
Nej, men jag har det nu och det är inte virus.
där ser ni :!:
för mig tar det en timme
det är inga virus eller gömda filer jag har antivirus pogram spam stoppare och ad-aware 6 och jag har sökt igenom hela datorn och den hittar inget. Det är gratis jag spelar det skälv Jag heter linkan och är med i klanen sweden! och är en dubbel silver yxa PS för mig tog de 1 timme att ladda ned :D
Jag tröttnade på nåra dagar :S
Det är kul fast svårt man dör aldrig ju och när man dör kommer man tillbaks i spelet weard! :huh: