jag har den första spellstonen och har precis fått magin (is båsning)man får när man ska lämmna spellstonen och kommer inte vidare och hur kommer man in i wrap stone affären? Snälla hjälp
Star Fox Anventures
är du i början av spelet?
jag har klarat 31%
snälla hjälp
plz hjälp
snälla hjälp och vart får man moonseeds?
Jag kommer inte ihåg... Men det står säkert på http://www.gamefaqs.com
ok men hur spränger man spricka i kazora palace?
Man ska väl ha en bombtunna!
jag tror att du ska leta efter en bomb eller plantera en blomma (bomb seed)
Det står också på gamefaqs om du kan engelska.....ok men hur spränger man spricka i kazora palace?
jag kan hålla med om bombfrö eller tunna men var hittar man planterings platsen/tunnan?
men om du ska plantera en bomb seed så om du ser nån spricka så är det under den eller så måste du flytta på nåttt innan du ser den
ja men vad ska man flytta?
snälla hjälp
du måste ha en vis sak som kan växa . vil du ha mer hjälp sckia ett medelande till [email protected] ;)
Ta det lugnt..... Vilken Warp-Stone affär? Förklara lite lättare så man ser vad du menar. Menar du den under Warpstone? Som är ett slags fusk.... Om man lämnar in mynten får man nått slags fusk... ajajag har den första spellstonen och har precis fått magin (is båsning)man får när man ska lämmna spellstonen och kommer inte vidare och hur kommer man in i wrap stone affären? Snälla hjälp
nej den som är utanför warp stonen det är en dinousarie som står i vägen den var en i staden som frågade mig "have you visit warp stones shop?"