nån som tycker om dom jag tycker dom är as bra speciellt låtarna my band och purple hills!
D12
purple hills är bäst men my band duger... men eminem sjunger så FALSKT i den låten!
mm det håller jag med om!
Jag tror att jag har hört båda låtarna men är ite riktigt säker.
Men jag tycker att låten my band äger
Jag är verkligen inte haj på D12, men heter inte låten "Purple Pills"? Eller är det nåt jag fått för mig bara?nån som tycker om dom jag tycker dom är as bra speciellt låtarna my band och purple hills!
Eftersom låten egentligen förespråkar knark så har den gått igenom censuren ^^(Rumiko @ 26/04-2004 14:18:38)nån som tycker om dom jag tycker dom är as bra speciellt låtarna my band och purple hills!
Jag är verkligen inte haj på D12, men heter inte låten "Purple Pills"? Eller är det nåt jag fått för mig bara?
Och fått namnet Purple Hills och lite vänligare text.
Edit: Inte riktigt "förespråkar" då men.
Okej. Då fattar jag. :) Undrar just vad bytet fick för konsekvenser för betydelsen av låtens innehåll...(Ytterman @ 26/04-2004 14:23:53)(Rumiko @ 26/04-2004 14:18:38)nån som tycker om dom jag tycker dom är as bra speciellt låtarna my band och purple hills!
Jag är verkligen inte haj på D12, men heter inte låten "Purple Pills"? Eller är det nåt jag fått för mig bara?
Eftersom låten egentligen förespråkar knark så har den gått igenom censuren ^^
Och fått namnet Purple Hills och lite vänligare text.
Edit: Inte riktigt "förespråkar" då men.
det äger i slutet på my band när dom sjunger om salsa!
Smile vill du ha en Snygg avatar
?????Isåfall kan inte jag få lite pengar snyft jag e så fattig!!!!!!!!!
är det sant att den hette "Purple pills" från början??!!
Jag lyssnar inte på Hip Hop Hårdrock/Metal e mycket bättre
du kan köpa my band för 29kr i skivhuset det gjorde jag... :lol:nån som tycker om dom jag tycker dom är as bra speciellt låtarna my band och purple hills!
D12 SUGER!!!
har dom inte gjort en hel skiva?(Auto @ 26/04-2004 20:08:58)nån som tycker om dom jag tycker dom är as bra speciellt låtarna my band och purple hills!
du kan köpa my band för 29kr i skivhuset det gjorde jag... :lol:
Orka att bara köpa en singel då
det kommer bara ut 28:e april(i morgon)undrar vilka låtar det kommer att vara på den skivan... :unsure: :)(Schassen @ 27/04-2004 11:54:46)(Auto @ 26/04-2004 20:08:58)nån som tycker om dom jag tycker dom är as bra speciellt låtarna my band och purple hills!
har dom inte gjort en hel skiva?
Auto:hur vet du de och tror ni att den släpps i umeå?(Auto @ 27/04-2004 14:25:35)(Schassen @ 27/04-2004 11:54:46)(Auto @ 26/04-2004 20:08:58)nån som tycker om dom jag tycker dom är as bra speciellt låtarna my band och purple hills!
det kommer bara ut 28:e april(i morgon)undrar vilka låtar det kommer att vara på den skivan... :unsure: :)
har sett reklamen på ZTV(smile @ 27/04-2004 15:59:43)(Auto @ 27/04-2004 14:25:35)(Schassen @ 27/04-2004 11:54:46)(Auto @ 26/04-2004 20:08:58)nån som tycker om dom jag tycker dom är as bra speciellt låtarna my band och purple hills!
det kommer bara ut 28:e april(i morgon)undrar vilka låtar det kommer att vara på den skivan... :unsure: :)
Auto:hur vet du de och tror ni att den släpps i umeå?
ok jag såg just den reklamen skivan heter väll D12 world och släpps idag!
ja,skivan heter D12 World! B)ok jag såg just den reklamen skivan heter väll D12 world och släpps idag!