Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

det går inte. Tilbaka till ämnet :D ehhhm.... är det något ämne han har ju fått svar på det han ville :huh:

mm det stämmer :D men nu kommer lite någon fråga till som jag vill ha svar på =) jag undrar hur man kommer in i gymmet i saffron city, det står en kille ivägen som inte släpper förbi mig. (gymmet bredvid där man får hitmonlee eller hitmonchan)
Skrivet
(KazeN^ @ 01/05-2004 20:20:05)

det går inte.  Tilbaka till ämnet :D ehhhm.... är det något ämne han har ju fått svar på det han ville :huh:

mm det stämmer :D men nu kommer lite någon fråga till som jag vill ha svar på =) jag undrar hur man kommer in i gymmet i saffron city, det står en kille ivägen som inte släpper förbi mig. (gymmet bredvid där man får hitmonlee eller hitmonchan)

du måste klara rocket huset i den staden och slå giovanni så du får masterbollen av pressidenten. :P och om det står en kille där oxå måste du göra gamecorner
Skrivet (redigerat)

suck.. jag hittar inte card key eller vad den heter så man kan komma igenom plåtdörrarna.. :( nån som vet vilken våning den finns på eller måste man vinna mot dom fyra rocket brödrarna?

EDIT: jag har hittat nu.. ska ajg ut till blaine nu? hur kommer jag ut till den ön? hur får man tag i dom legendariska fåglarna vill jag också veta :D

Redigerat av KazeN^
Skrivet

Du får surfa från första staden rakt ner!

Zapdoz får du i ett hus nedanför dark cave, moltres i grottan till pokemon ligan och articuno i en grotta till vänster om kogas stad!

Skrivet

kan du vara litemer detaljerad i var man hittar dom? jag fattade inte riktigt :D och nu ska jag traska till safarizonen :)

• Skapa ny...