snälla admin eller suna skaffa enarmade banditen
Snälla Adimn
Och lotteri
dom har ju skaffat spel istället!
OCH? Det hade dom på förra med PLUS enarmade banditen och Lotteri
spelen är bättre!
I spelen slipper man ju betala. B)
Det behövde man på Enarmad bandit & lotto.
Ja men man vinner inte ofta på spelen
Ja men man vinner inte ofta på spelen
Jag spelar enarmade banditen för att jag vill vinna jag hadde en såndan tur förr att jag fick 3st sjärnor hela tiden :)
Jag nästan oxå
var du med på gamal fuska..hade du ett annat namn elle?Ja men man vinner inte ofta på spelenJag spelar enarmade banditen för att jag vill vinna jag hadde en såndan tur förr att jag fick 3st sjärnor hela tiden :)
för du har gjort 4 inlägg och medlemms nr: 4900 typ.
han borde göra lotto o lotteri o enarbanidts vad den heter det var faktis kul men jag tror den segade ner sidan eller ?
Ja det sa han i en sån här tråd för ett tag sen!han borde göra lotto o lotteri o enarbanidts vad den heter det var faktis kul men jag tror den segade ner sidan eller ?
Men blir inte sidan slö då ?
skulle vara kul med det men ifall det slöar ner sidan så tycker jag inte att det borde finnas
Jag säger bara en sak: Ta tillbaka enarmade banditen!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry:
Och Lotteri :angry:
Anledningen var väll för att den segade upp sidan och för att man tjänade in poäng enkelt
Jag skulle tro att det inte går på det här forumet. Om det går så kommer det inte att vara likadant iaf.
VaH?Jag skulle tro att det inte går på det här forumet. Om det går så kommer det inte att vara likadant iaf.
Det är väl samma forum nästan ?