nu ska jag fånga hundarna var möter man dom ;)
Pokemon Hundar
dem är väldigt svåra att hitta dem spriner runt i alla gräs i spelet och om man ser en i pokedexen och man står i det gräset där den är. efter 1 minut typ är den på andra sidan världen ;)
jag har bara hittat growlithe en gång!
öhhhhhh... :blink: vi pratar om Suicune, Entie och Raikou ;)jag har bara hittat growlithe en gång!
jag har bara hittat raikou :)
har du fångat den :huh:jag har bara hittat raikou :)
förlåt mig men growlithe är väl en eldhund!
jo det är det, men den är inte legendarisk, tyvär. men du har rätt det är en eldhund ;)förlåt mig men growlithe är väl en eldhund!
dom har ju inte sagt något om vilken hund hade han skrivit legendariska så hade det varit en annan sak men growlithe e ju också en hund ;)
jo, men jag fattade direkt eftersom growlite inte är så svår att hita men det är däremot dem legendariska :unsure: sorry :unsure:dom har ju inte sagt något om vilken hund hade han skrivit legendariska så hade det varit en annan sak men growlithe e ju också en hund ;)
och så stor det HUNDARNA inte hunden :D
ja jag har fångat rakiou :P
jag har fångat sukiene och entei men har inte fångat raiko han smiter direkt när man möt honom snälla säg hurman fångar honom utan master ball ;)
skada han mycket med en atack sen tar du en FAST BOLL
ps.kan fungera ;)
föresten var möte du entei ;)
han smiter direkt när det är hans tur att attakera :angry: finns det inget annat sett och entei fångade jag i ett krossat hus på crystal
svara mig då snälla jag behöver hjälp NU!!!!!!!!!! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp snälla förlåt för heeeeeeeeeeeeelp kunde inte hjälpa det sorry :(
:D du kan göra quick Attack
gör intte så där du kan få varnigar,inte av mig men av andra <_<
asså du kan träna en golbat tills den lär sig mean lock så använder du det slaget då kan han inte rymma ;)svara mig då snälla jag behöver hjälp NU!!!!!!!!!! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp snälla förlåt för heeeeeeeeeeeeelp kunde inte hjälpa det sorry :(
tack för det med mean look och jag ska inte göra om det där med heelp förlåter ni mig :(