Gäst Golden Star Skrivet 26 April 2004 Rapport Skrivet 26 April 2004 jag har en smilys bild på min presentation från mysmilis.com men nu funkar den inte längre och det kommer alltid upp en ruta när jag går in i min presetation, där det står att jag måste skriva in användar namn och kod... ;) varför är bilden borta och hur får jag tillbaka bilden?nån som vet? :( Citera
pollenallergi Skrivet 26 April 2004 Rapport Skrivet 26 April 2004 Har du köpt en bild i affären? Citera
Gäst Golden Star Skrivet 26 April 2004 Rapport Skrivet 26 April 2004 ja,jag har köpt en grej så man kan ha en bild i presentitationen... :( Citera
derik Skrivet 26 April 2004 Rapport Skrivet 26 April 2004 (redigerat) testa en annan bild ifall den funkar då ... PS.Mitt 700 inlägg.DS Hur gör man stor text ? Redigerat 26 April 2004 av Orochimaru Citera
Gäst Golden Star Skrivet 26 April 2004 Rapport Skrivet 26 April 2004 testa en annan bild ifall den funkar då ... PS.Mitt 700 inlägg.DS Hur gör man stor text ? om jag går in i en sån tråd där jag har tat med en sån smilis från den sidan kommer den rutan endå upp :( :( :angry: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.