💬
Logga in
Fuska.se

Operation Dagsverke

15 svar · startad

Trådstartare #1

Någon annan som har det idag? Tycker det är väldigt jobbigt.. Är nämligen tvungen att vara i skolan och göra ett arbete om Kongo Kinhasa(stavning?)..

Ja vi ska också göra det....

Fast det är den 5 Maj vi börjar jobba.

Fick ni se någon film med Dan Beckman... Han var så himla rolig!! :lol:

Senast ändrad:

vem är kong kinhasa eller vad han heter? nej jag har inge operation dagsverke på ett tag tror jag :)

Vem e Dan beckham ??

en komiker

Vem e Dan beckham ??

VA!!!! Vet du inet vem som är Dan beckman!!! Han var ju med på fortet och någoy program till...
Trådstartare #7

vem är kong kinhasa eller vad han heter? nej jag har inge operation dagsverke på ett tag tror jag :)

Hehehe, Kongo Kinshasa är ett land, nämligen landet som pengarna man tjänar in i år går till.
(Ytterman @ 27/04-2004 22:13:22)

Hehehe, Kongo Kinshasa är ett land, nämligen landet som pengarna man tjänar in i år går till.

jahaja jag tog fögivet att det var en person från typ japan eller något :P men jag är ju inte så duktig heller ;)

Senast ändrad:

28 Apr 2004
(ptniklas1 @ 27/04-2004 14:54:28)

Vem e Dan beckham ??

VA!!!! Vet du inet vem som är Dan beckman!!! Han var ju med på fortet och någoy program till...

Oj , jag läste fel ! jag trodde det stod "Dan Beckham" :lol:
7 May 2004
Bambi
(Ytterman @ 27/04-2004 22:13:22)

Jag såg en tjej på tunnelbanan som gick runt med en bytta med pengar i som det stod operation dagsverke på... jag hade inga pengar på mig -.-

Det har inte vi.

Jag har jobbat för inte så länge sedan med Kongo Kinshasa.

13 May 2004

Asså vi måste jobba på dagsvärke för att ge pengar till afrika och irak. ;)

Jag får pengarna själv får ni det vaaaa!!! eller B) B) B)

15 May 2004

det ska vi göra om 2 veckor...f*n ska man samla ihop pengar till skolan för??

just det vår SKOLA får pengarna <_<

Senast ändrad:

Vi ska sälja kakor och sånt och pengarna går till Operation Dagsverke.

23 May 2004

amen hallå skola sux

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in