Någon annan som har det idag? Tycker det är väldigt jobbigt.. Är nämligen tvungen att vara i skolan och göra ett arbete om Kongo Kinhasa(stavning?)..
Operation Dagsverke
Ja vi ska också göra det....
Fast det är den 5 Maj vi börjar jobba.
Fick ni se någon film med Dan Beckman... Han var så himla rolig!! :lol:
vem är kong kinhasa eller vad han heter? nej jag har inge operation dagsverke på ett tag tror jag :)
Vem e Dan beckham ??
en komiker
VA!!!! Vet du inet vem som är Dan beckman!!! Han var ju med på fortet och någoy program till...Vem e Dan beckham ??
Hehehe, Kongo Kinshasa är ett land, nämligen landet som pengarna man tjänar in i år går till.vem är kong kinhasa eller vad han heter? nej jag har inge operation dagsverke på ett tag tror jag :)
jahaja jag tog fögivet att det var en person från typ japan eller något :P men jag är ju inte så duktig heller ;)(Ytterman @ 27/04-2004 22:13:22)vem är kong kinhasa eller vad han heter? nej jag har inge operation dagsverke på ett tag tror jag :)
Hehehe, Kongo Kinshasa är ett land, nämligen landet som pengarna man tjänar in i år går till.
Oj , jag läste fel ! jag trodde det stod "Dan Beckham" :lol:(ptniklas1 @ 27/04-2004 14:54:28)Vem e Dan beckham ??
VA!!!! Vet du inet vem som är Dan beckman!!! Han var ju med på fortet och någoy program till...
Jag såg en tjej på tunnelbanan som gick runt med en bytta med pengar i som det stod operation dagsverke på... jag hade inga pengar på mig -.-(Ytterman @ 27/04-2004 22:13:22)vem är kong kinhasa eller vad han heter? nej jag har inge operation dagsverke på ett tag tror jag :)
Hehehe, Kongo Kinshasa är ett land, nämligen landet som pengarna man tjänar in i år går till.
Det har inte vi.
Jag har jobbat för inte så länge sedan med Kongo Kinshasa.
Asså vi måste jobba på dagsvärke för att ge pengar till afrika och irak. ;)
Jag får pengarna själv får ni det vaaaa!!! eller B) B) B)
det ska vi göra om 2 veckor...f*n ska man samla ihop pengar till skolan för??
just det vår SKOLA får pengarna <_<
Vi ska sälja kakor och sånt och pengarna går till Operation Dagsverke.
amen hallå skola sux