kimp@n Skrivet 27 April 2004 Rapport Skrivet 27 April 2004 hur gör man för att få en blå ruta runt det man skriver?? t,ex någon skriver att han/hon gillar strumpor ochså svarar någon annan så det står det den andra skrev fast i en blå ruta och sen jag ochså?? dålig förklaring men ni som fattar vad jag menar kan väl skriva hur man gör. Citera
KazeN Skrivet 27 April 2004 Rapport Skrivet 27 April 2004 hur gör man för att få en blå ruta runt det man skriver?? t,ex någon skriver att han/hon gillar strumpor ochså svarar någon annan så det står det den andra skrev fast i en blå ruta och sen jag ochså?? dålig förklaring men ni som fattar vad jag menar kan väl skriva hur man gör. menar du så här? då klickar du bara citera högst upp till höger på det inlägget du vill citera.. dåligt förklarat detta också :P Citera
kimp@n Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Skrivet 27 April 2004 (redigerat) (KazeN^ @ 27/04-2004 12:08:13) hur gör man för att få en blå ruta runt det man skriver?? t,ex någon skriver att han/hon gillar strumpor ochså svarar någon annan så det står det den andra skrev fast i en blå ruta och sen jag ochså?? dålig förklaring men ni som fattar vad jag menar kan väl skriva hur man gör. menar du så här? då klickar du bara citera högst upp till höger på det inlägget du vill citera.. dåligt förklarat detta också :P coolt Redigerat 27 April 2004 av kimp@n Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.