har silver scale men kommer inte djupt nog hur gör jag vad behöver jag
Hur Dycker Man Djupare På Zelda Oot
vid vatten templet så finns det ju ett hus som man kan fiska om du går dit och fiskar upp en fisk som väger mer en 10 kg så får du den.har silver scale men kommer inte djupt nog hur gör jag vad behöver jag
p.s. det kanske va 20 kg lycka till
tror det är 15.. för jag fick först 13 (inget hände) och sen 18 och då fick jag.(kimp@n @ 27/04-2004 12:25:31)har silver scale men kommer inte djupt nog hur gör jag vad behöver jag
vid vatten templet så finns det ju ett hus som man kan fiska om du går dit och fiskar upp en fisk som väger mer en 10 kg så får du den.
p.s. det kanske va 20 kg lycka till
det har jag aldrig vetat...
Gold scale eller att det var 15? :blink:det har jag aldrig vetat...
den ska väga 20!!! PS: den var svår att dra upp.
öh är du säker? :huh: Jag har bara fått 18 (nästan helt säker) och jag fick gold scale då..
Över 13den ska väga 20!!! PS: den var svår att dra upp.
Det låter bättre...
Man kan lika gärna ha iron boots så man behöver inte gold scale.
Då får man ingen hjärtbit
Jo, det fick jag. Om du menar i Lakeside Laboratory, alltså. Man behöver ju bara komma ner till botten.Då får man ingen hjärtbit
Ja, men man behöver ju Gold scale för att kunna dyka till bottnen, för att när jag använde iron boots så lät det inte och han gav mig ingen hjärtbit
samma här... är väl typ det ända man använder Gold scale till? :P
nej det är inte det enda det är 50 gånger lättare i vatertemple om man har gold scale.....
Mon du vill vara långt ner i vatten hur länge som hällst ta på dej vatten dräkten och tunga skorna :P
eller hur! dök ju aldrig :P bara sätta på Iron boots ju :)
Värsta störande i Water temple, när man måste ta av och på Iron boots :angry:
inte så jättejobbigt...
Nej, så jättejobbigt är det inte... Men det är spelets jobbigaste tempel... Tycker jag...