ok hur mycket pengar kostar det då?
Lägg upp Game maker spel .
ok hur mycket pengar kostar det då?
att ladda ner programet är gratis......=) men det finns vissa versioner som kostar!
ok men det jag undrar är kostar nånting av det pengar bådde ladda ner och göra det och spela det kostar nått av det?
Det är gratis men vill du har fler saker, då ska man betala.
Det finns ingen hemsida som heter www.gamemaker.com Har dem lagt ner sidan?
Jag som var ganska intresserad av detta, och så kan man inte komma in på sidan, är sidan ur funktion eller nedlagd?
sidan är www.gamemaker.nl
Det finns ingen hemsida som heter www.gamemaker.com Har dem lagt ner sidan?
Feeel, sidan heter www.haxxxor.com :lol: .
Feeel, sidan heter www.gamemaker.nl :lol: .
Sluta tjafsa det är samma sida.
Feeel, sidan heter www.gamemaker.nl :lol: .
gör ni så för poäng??
Nä, men han skrev fel adress, men länkade rätt. Jag gav rätt adress och länkade rätt.
0011: Vi hjälper ju varandra..
Jonash: Tack så mycket, jag ska genast börja kolla in detta med Game making =)
Var så god!
tomas1 på ditt pac spel så är figuren jag tror han kallas bjarne på lunarstorm iaf är han för stor!
Men visa spelen då.Ska vi visa spel eller ej ? förresten , Katten man kan trycka på help så får man som en liten kurs.
tomas1 på ditt pac spel så är figuren jag tror han kallas bjarne på lunarstorm iaf är han för stor!
Jag jobbar på det jag har nämeligen tängt att byta bort han till en annan gubbe. Det är lite konstit att man utväcklat från en björn till en karate kille(jag tror han heter Alex).
Jag har gjort en CD Spelare i Game Maker :)
asså senaste svaret i den här tråden var nästan för ett år sen.. vad har ni för liv som letar upp såna här gamla trådar?