💬
Logga in
Fuska.se

Vet Någon Penga Fusk

18 svar · startad

vet ni några penga fusk på gangstawar

Nivå 4 · Lärling

nej det vet jag inte och gangstawar är astråkigt!

30 Apr 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

det finns inga fusk på gangsta war...men däremot finns de dom man får 300G/17XP av som har typ inga kläder+pistol

Nivå 1 · Novis

det finns visst fusk till det men jag får inte beretta jag har bland annat fuskat till mig pengar, vapen m.m.

det finns inga fusk på gangsta war...men däremot finns de dom man får 300G/17XP av som har typ inga kläder+pistol
Tidiiig :S!fast om man viner mot någon med invincible då står det att man får 4101G/17XP fast man får bara 300G/17XP
Nivå 6 · Fuskare

Kan ni säga nån som man får mycket av ?

1 May 2004

Lite svårt nu efter som att dom gör om sidan hela tiden så man får börga som biginer

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

vet....va fna skulle dom reset'a alla gubbar bara för "en liten update"...jaja, lite överdrivet tycker jag :S

håller med dig omega

Tidiiig :S!fast om man viner mot någon med invincible då står det att man får 4101G/17XP fast man får bara 300G/17XP
Ja vet det är en bug (nu ska dom ta bort alla användare i uppdateringen blir lite smått sur nu när jag har: M60 kast knivar,deagle,pistol,flametrower mm)
2 May 2004

Det heter "Throwing Knifes" men man kan inte kasta dom ju! :angry:

Det heter "Throwing Knifes" men man kan inte kasta dom ju! :angry:

du måste trycka F för å kastA
6 May 2004
Nivå 1 · Novis

Man kan kasta!!!!!

tryck på f och dra snabbt fram elller nått såntt.

Nivå 2 · Novis

Vad heter hemsidan?

Nivå 1 · Novis

www.gangstawar.com

8 May 2004
Nivå 2 · Novis

Gangsatwar e grymt!!! Men de håller ju på med sin j*vla omstart!!! Den ska ha startat nu!!! :angry:

Nivå 5 · Fuskare

Vad gör man på "Gangstawar"?

9 May 2004
Nivå 1 · Novis

Det stod att det skulle öppna 1 maj men det har ändrats till 5 maj.

DET KOMMEr alDrIG

:(

13 May 2004

ja vet det har varit stänkt länge nu!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in