vet ni några penga fusk på gangstawar
Vet Någon Penga Fusk
nej det vet jag inte och gangstawar är astråkigt!
det finns inga fusk på gangsta war...men däremot finns de dom man får 300G/17XP av som har typ inga kläder+pistol
det finns visst fusk till det men jag får inte beretta jag har bland annat fuskat till mig pengar, vapen m.m.
Tidiiig :S!fast om man viner mot någon med invincible då står det att man får 4101G/17XP fast man får bara 300G/17XPdet finns inga fusk på gangsta war...men däremot finns de dom man får 300G/17XP av som har typ inga kläder+pistol
Kan ni säga nån som man får mycket av ?
Lite svårt nu efter som att dom gör om sidan hela tiden så man får börga som biginer
vet....va fna skulle dom reset'a alla gubbar bara för "en liten update"...jaja, lite överdrivet tycker jag :S
håller med dig omega
Ja vet det är en bug (nu ska dom ta bort alla användare i uppdateringen blir lite smått sur nu när jag har: M60 kast knivar,deagle,pistol,flametrower mm)Tidiiig :S!fast om man viner mot någon med invincible då står det att man får 4101G/17XP fast man får bara 300G/17XPdet finns inga fusk på gangsta war...men däremot finns de dom man får 300G/17XP av som har typ inga kläder+pistol
Det heter "Throwing Knifes" men man kan inte kasta dom ju! :angry:
du måste trycka F för å kastADet heter "Throwing Knifes" men man kan inte kasta dom ju! :angry:
Man kan kasta!!!!!
tryck på f och dra snabbt fram elller nått såntt.
Vad heter hemsidan?
www.gangstawar.com
Gangsatwar e grymt!!! Men de håller ju på med sin j*vla omstart!!! Den ska ha startat nu!!! :angry:
Vad gör man på "Gangstawar"?
Det stod att det skulle öppna 1 maj men det har ändrats till 5 maj.
DET KOMMEr alDrIG
:(
ja vet det har varit stänkt länge nu!