Gäst Golden Star Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Skrivet 1 Maj 2004 vad är skilnaden mellan en valnig ps2 spel och en plantium ps2 spel? :blink: :unsure:
kkthxbye Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Skrivet 2 Maj 2004 det finns en sån här tråd men: platinum är liksom billigare för det sålt så många exemplar det är det som är skillnaden bara..
Gäst Golden Star Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Skrivet 2 Maj 2004 det finns en sån här tråd men: platinum är liksom billigare för det sålt så många exemplar det är det som är skillnaden bara.. bara??jag trodde att skilnaden skulle vara större! :unsure:
Ratchet Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Skrivet 3 Maj 2004 Jag har aldrig riktigt fattat det där med plantium och vanliga. Den enda skilnaden jag har sett är att plantium skivorna är blå.
dragon_66 Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Skrivet 5 Maj 2004 Jag har aldrig riktigt fattat det där med plantium och vanliga. Den enda skilnaden jag har sett är att plantium skivorna är blå. silver dom e silver
Gäst Soffan Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Skrivet 6 Maj 2004 Först när jag såg det där Plantinium så trodde jag det var en speciell skiva så jag köpte men märkte ingen skillnad. Efter ett tag så kom jag på det.
Gäst Golden Star Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Skrivet 6 Maj 2004 tycker att det är onödigt med plantium skivor om skilnaden är bara det... ;)
Kingdom Hearts Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 det finns en sån här tråd men: platinum är liksom billigare för det sålt så många exemplar det är det som är skillnaden bara.. Nej Platinum Spel är Lite äldre spel som man typ REAR ut för att man inte vill köpa ett annat lite dyrare. B)
Gäst Golden Star Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 Det heter Platinum bara så du vet. jag skrev ju det... <_<
Rekommendera inlägg