💬
Logga in
Fuska.se

Soul Calibur Ii

11 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

jag behöver hjälp med en sak, på master mode lr var d weapon mode? aja men jag e bara på första leveln. Hur ska man klara den första mot han samurajen?

slå igäl honom och skydda dig med B eller nåt?? ;)

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

han skyddar sig bara ju, d går inte att döda honom!

okey.. låter svårt.. hmm äh slå hela tiden då eller försök att sparka honom så han ramlar ner i havet eller vad det nu e för bana... slå bara hela tiden testa det :)

Nivå 5 · Fuskare

Om han skyddar sig kan du ta ett grepp på honom.... annars är det baras att slå, slå och slå till han dör...

3 May 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #6

d e en bana med galler runt så jag kan inte ksta ner honom...

Nivå 5 · Fuskare

Ähhh... Det är bara att slå, banka, kasta, bråka, sparkas och fäktas så klarar man honom... Träning...

Nivå 6 · Fuskare

E det träningsomgången ??? Sånafall ska du bara göra som han säger .

4 May 2004
Nivå 4 · Lärling

mm exakt träning omgången är ganska jobbig med den sista elelr näst sista grejen r+vänster eller höger nåt sånt eller om det är nåt annat så är det väl air eller wall combos du fattar nog vad som görs på dem men är det träningen gör som han säger

6 May 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #10

nu e jag nånstans där man möter cassandra, men man kan inte slå henne!

Nivå 12 · Mästerfuskare

Level 1!?

Det är lätt,jag e typ på 7 eller nåt..

Förrsesten..är det när du ska träna lr första bossen lr vad man ska säga?

7 May 2004
Nivå 4 · Lärling

jag behöver hjälp med en sak, på master mode lr var d weapon mode? aja men jag e bara på första leveln. Hur ska man klara den första mot han samurajen?

Det kommer upp text där det står vad du ska göra... Ibland står det te x "Press G"

Gå in på Controller option för att titta vad G är för knapp.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in