gå in här och där står det att det ska komma ett spel till pc som heter : playboy... någonting..
undrar vad man gör på det spelet :blink: :blink:
gå in här och där står det att det ska komma ett spel till pc som heter : playboy... någonting..
Ja jag har också sett det...
Men blir det något roligt spel det då?
Du menar väl Playboy: The Mansion
Ja, det kan man undra....
kanske blir det som the sims?? :blink: :ph34r:
Tjohoo!! Det står att Far cry kanske kommer till gc... Det stod Far Cry Instinct (x-box och alla andra konsoller)
det stod inte alla andra utan andra det ör en annan sak så det är inte säkert ;(
Tydligen så är man typ i playboy kvarter... :S
kanske ska köpa :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
undrar vad man gör och vilka knappar man använder kanske ta av sig brallorna på (A)
haha, fett :Pundrar vad man gör och vilka knappar man använder kanske ta av sig brallorna på (A)
men tycker inte att sånna spel ska komma på dator :s
Snusk Hummergå in här och där står det att det ska komma ett spel till pc som heter : playboy... någonting..
joooo varför tror du jag ska köpa det.... man gungar upp och ner på r knappen=) heheheheEhh, är det lixom ingen som vet vad Plsyboy är? Det är *hrm*.. Snusk är det i alla fall, som finns på tidnong och som kanal..
Jag hittar det inte...gå in här och där står det att det ska komma ett spel till pc som heter : playboy... någonting..
Säkert ett barn förbjudet spel HAHA
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in