💬
Logga in
Fuska.se

Får Ni Läxor När...

31 svar · startad

...ni är sjuka och är hemma?det får inte jag utom i min förra skola! :angry:

Nivå 7 · Fuskare

nej det får vi inte.. man ska ju ta det lugnt då ju.. fast man missar så otroligt mycket så jag ligger till sängs för att bli friskare snabbare så jag hinner ifatt igen..

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Typ aldirg

3 May 2004
Nivå 5 · Fuskare

Nä, men om man åker på semester får man ordinarie läxor plus en "semester-dagbok" på engelska.... Ska bli skönt att börja 6:an och slippa våran nuvarande lärare, ingen i klassen gillar henne...

ingen i vår klass gillar vår häxa till lärare. en tjej skrev på ett papper: Karin = BAJS. karin e vår lärare.

Nä, men om man åker på semester får man ordinarie läxor plus en "semester-dagbok" på engelska.... Ska bli skönt att börja 6:an och slippa våran nuvarande lärare, ingen i klassen gillar henne...

vad e meningen med den "semester dagbok"?
Nivå 6 · Fuskare

Vi får alla läxor som dom har i skolan när vi är sjuka :(

4 May 2004
Nivå 7 · Fuskare

Vi får också en semesterdagbok. Det är en dagbok som man skriver i så att de andra i klassen kan få reda på vad man gjort på semestern.

när vi är sjuka så får vi läxor ibland men inteofta. Men vi får ju veckobrev och sånt ändå!

Nivå 2 · Novis

Bara om man är sjuk länge

5 May 2004

Vi får också en semesterdagbok. Det är en dagbok som man skriver i så att de andra i klassen kan få reda på vad man gjort på semestern.

när vi är sjuka så får vi läxor ibland men inteofta. Men vi får ju veckobrev och sånt ändå!

ganska knäppt att ha en sån dagbok för om man inte vill säga allt man har gjort under sommaren då måste man i alla fall! :angry:

tur att jag inte har en sån! :) :P

6 May 2004
Nivå 7 · Fuskare

När vi har mycket jobb får vi det.

Nivå 4 · Lärling

När jag är hemma från skolan när jag är sjuk eller nåt så kommer nån och lämnar läxa till mig (om vi har någon).

om vi inte vill göra t.ex matte eller engelska ,i vår skola har vi Händelseböker aja man kan kalla dagböker man skriver om vad man har gjort t.ex i en utflykt

om vi inte vill göra t.ex matte eller engelska får vi ta det o skriva där vad man gjorde man skriver en händelse varje dag

Nivå 1 · Novis

Förlåt att jag kommer bara inte så hära..men jag har damp på vå fröken..vi får 2 läxor över hälgen..SNACKA OM IRRITERANDE

7 May 2004
Nivå 2 · Novis

Förlåt att jag kommer bara inte så hära..men jag har damp på vå fröken..vi får 2 läxor över hälgen..SNACKA OM IRRITERANDE

Lyllo. Vi har alltid minst 5st. läxor och på loven skickar de ibland mejl med nya läxor.
11 May 2004
Nivå 12 · Mästerfuskare

joo,det får vi,men jag brukar inte vara sjuk..

Nivå 1 · Novis

LÄXOR ÖVER HELGEN :o

det har vi aldrig.

Barra om man är extremt långt bak eller inte har gort sin läxa.

då får man läxa över helgen.

12 May 2004
Nivå 1 · Novis

det har vi aldrig.

håller med black o white vi får typ aldrig läxor över helgen utom om man missar nåt men vi har bara en liten häxlärare
Nivå 3 · Lärling

brukar inte få så många läxor

Nivå 4 · Lärling

det har vi aldrig.

Vi har matteläxa från torsdagar till tisdagar, alltså över helgen. Jag brukar göra den på måndagen. :rolleyes:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in