Ngn som har det?? Det går ut på att döda monster inte så bra spel men det duger sidan är http://www.rpgbattle.com. om ni vill veta något eller ha något tips så är det bara att skriva
RPG Battel
Låter kul. Kanske ska testa.
Jag heter bLoKo
är det textbaserat
Ja det är det
ok jag ska testa det nu :)
MÅSTE man ladda ned det eller?
Nej man måste inte ladda ner det, det är bara att registrera dig och spela
okej jag ska vara ärlig ta inte illa upp men dt rent ut sagt suger totalt
Det är ganska dåligt men jag spelar det för att jag tävlar mot en annan en kompis till mig och vi ska se vem som blir bäst men det är inte det bästa spelet jag har spelat för det finns mkt bättre spel
jag tycker att det är ganska kul ska fråga min kompis om han vill ochspå vara med så kan vi tävla och jag tror jag komer att vina :)
ps. mit 150 inläg :mrgreen:
vad heter du och vad har du för saker och vilken level är du i?
jag är i level 1 hur köper man vapen och var krigareb heter linpppan
Det är jättekul! min gubbe heter DonutDNemo
Arlong:a vad heter ditt account för det är det man söker på. Mitt heter MaNNaN och jag e lvl 42
Ullandberg: Du kan köpa vapen billigare på markanaden annars så kan du gå in på wepon shop och köpa där =)
RPGbattle e ju as lätt man kommer ju upp till lvl 99 på en dag om man spelar ett tag jag tycker att det e för lätte monster och när man kommer upp till lvl 99 så kan man ju köpa HP, MP, ST och SP så då blir man ju as bra
Jo jag vet men d e ju då d börjar att bli kul så att man bara inte får exp och lite GP när man spelar men d e ju syn att man inte kan utmana varandra lr?