ja men, asså om det står t.ex. DEX 141 (+16) tror det står så för mig vad e +16 till för då ? har aldrig fattat det.. :bah:
Knight-online
det menas att du har saker som get tex e st 5 health bonus så står det 83 (+15) om du mena det :) jag blir bara disconnectad idag kanske funkar nu
aya.... ska lira lite nu... snart lvl 32 det går ju så J*vla segt med lvls!
jo om man ska få bra xp går det ju åt typ 10 water of favors (haunga skadar rätt mycke ) :cry:
Ehmm. vad ska man döda på lvl 1 ? Är det sånadär stora maskar ?!jo om man ska få bra xp går det ju åt typ 10 water of favors (haunga skadar rätt mycke ) :cry:
usch nej :) små maskar!
Jobbiga stora maskar :D alla attackerar samma mask ju ;)usch nej :) små maskar!
börja med Worm på lvl 1 sedan när du e lvl 2-3 drar du till snatchers! som e dom "stora" maskarna, e du Rogue, Warrior, Magician eller Priest?
åååå va jobbigt att få level. vad får man bäst xp på i level 35?
Spelar inte längre , för det funkade ju bara i 10 min , men jag var priest !börja med Worm på lvl 1 sedan när du e lvl 2-3 drar du till snatchers! som e dom "stora" maskarna, e du Rogue, Warrior, Magician eller Priest?
ok. vad har din båge för damage puma?
vettefan de... kommer inte ihåg... snart har man kukry + nånting då, gratis :bah:
kukry ? wow level upp efter 120 haunga eller nåt
120 st Huanga?!? hur mycket får du för en Huanga då? kör du själv mot dom?
jag får 3314 för en och e ofta i ett party med 7-8 members då :/ 2-3 haunga kan va 1% ibland
ok, hehe 1-3 Dks e typ 1 % högst 2% för mig, men om jag skulle va med i ett Huanga Party så borde jag få lvls skapligt snabbt då eller? :bah:
nej inte specielt fort :/ prova får du väll se :/ fick goblin full plate gauntles när jag gjorde goblin gauntles :D
shit. med bara 5 pcs?
ja man kan bara använda 5 itaget ... jag solde dom för 3 000 000
fick du dom för 3 mille!? vafan