Mr. Fusion Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Skrivet 6 Maj 2004 kolla här: http://www.lucasarts.com/games/swkotor_sithlords/ längtar redan. :D Citera
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Skrivet 7 Maj 2004 Jag med.. star wars jedi outcast är skit grymt så... då blir nog detta bättre!! :D Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Skrivet 7 Maj 2004 Just nu snackar vi inte om Jedi Kngiht II eller Jedi Knight III Jedi Academy eller Outcast utan nu snackar vi om Kotor 2 och jag längtar till det men undrar hur det är? Citera
Affe Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 KotOR 2 kommer att vara nästan exakt som ett:an men kommer att ha några få grafik-förbättringar. Helt nya krafter, vapen och armor kommer det också att finnas. Några av de gamla "hjältarna" kommer också att vara med... Pm:a mig om har några frågor om 2:an... Citera
gabrielhällqvist Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Skrivet 8 Maj 2004 jag längtar väldigt mycket och enligt sidan så kommer det nästa år men det kanske ni visste :lol: Citera
Mr. Fusion Skrivet 8 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Maj 2004 var det nåt fel på ettan då? <_< Citera
Ratchet Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Skrivet 9 Maj 2004 var det nåt fel på ettan då? <_< Nä men detta blir nog as grymt! Citera
Affe Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Skrivet 9 Maj 2004 Fel på ett:an? Nog finns det säkert något fel på ett:an alltid, men det var inte det jag menade. Jag menade att jag vill att två:an ska bli bättre än ett:an, inte för att ett:an är dåligt eller nåt fel på utan för att det är ju alltid roligare att spela ett bättre spel än det som var super-bra... nu vet jag inte vad jag pratar om...jag går och lägger mig ett tag... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.