När man klarat elit 4an är det inte kul längre för man kan inte göra nåt! Värsta trist att man e fast i Hoenn... :cry:
Trist på Ruby/Saphire
Eller snarare det finns inget att göra förutom att fånga pokemon...
Skriv inte 2 brev i rad för då bryter du mot reglerna! Ett tips är att du startar om spelet och börjar om!
Eller snarare det finns inget att göra förutom att fånga pokemon...
Dwt finns många fler saker att göra än i andra spel! Fånga Regis, klara New Mauville, klara Trick Master och klara alla contests, t.ex.
vad ska man klara i new muville???
jag har bara vatt där och stängt av generatorn.....!!
Oj, jag visste inte att de var mot reglerna...Ja men det är ju inget kul att bara starta om hela tiden. Jag har typ gjort allt...Jag ska fånga alla pokemon och 3 regis bara...Om jag någonsin lyckas fånga den där dumma Relicanth!
Relicanth är lätt att fånga tycker jag! Jag har runt 135 pkmn men spelar inte spelet längre...
:new_popcornsmiley:
kan nån besavara min fråga....!! :(
Jag trodde också att man bara skulle stänga av generatorn...Och få thunderstone.
Joe cool: Det är lätt att fånga Relicanth, om man lyckas möta den. Den är ju så j***a svår att hitta.
SapphireGuy och Linnea: Det är bara det man ska göra i New Mauville, vad jag vet.
Ratcte eller vad den hette vilken pokemon är det?
ja sen kan man ju klara battle tower också
Ratcte eller vad den hette vilken pokemon är det?
Jag fattar inte vilken pokemon du menar, men jag gissar på att det är Relicanth. Relicanth är en water/rock-pokemon som man behöver för att få alla regipokemon. Den hittar man i sjögräset under vattnet. Skitsvår att hitta.
Jag trodde också att man bara skulle stänga av generatorn...Och få thunderstone.
Det är bara det.
Fånga Latios och latias
Fånga Latios och latias
Var finns dom då? Kan du förklara hur man fångar dom?
Thunder stone? Man får TM Thunder bolt.
Fånga Latios och latias
Jag kan inte men jag såg att det stog på CN tidningen "EON-ticket bara för nintendo medlemar
Fånga Latios och latias
Jag kan inte men jag såg att det stog på CN tidningen "EON-ticket bara för nintendo medlemar
Ja e nintendo medlem så ja sikat mitt spel. :D
ja med