I baban där man är rysk forskare(6 eller 7) och ska ner under marken och stoppa en bomb. Hur ska man hinna ut innan bomben smäller? eller ska jag stanna bomben? hur ska jag göra? Hjälp mig någon.
The Worl Is Not...
du har en bomb defuser bland dina gadgets...den ska du använda...inte för mycket för då sprängs den..använd lite i taget
Ä det inte i den banan som man ska springa bort från hissen å hoppa mot den gula saken i taket.
nej...
Ä de Subway elle va den heter då
japp...
Du ska så fort som möjligt hoppa upp till den "gul-svarta" grejen och så är det bara att vänta!
Du snackar om en annan bana Sauron_VI ,de va den banan som ja också trodde att dom snacka om först.
ni menar Masqurade eller nåt liknande...
>8) JEPP
det finns nåt fusk på subway..man ska stanna bomben precis på 0:07, asså 7 sekunder kvar...då får man fullt i liv
Om det är Masqurade är jag säker på att jag har rätt!!
mmm...det ska man göra för annars så klarar man inte att komma ifrån elden
jepp
är det nån mer än jag som klarade "Nightwalk" (vet inte vad den heter, men man smyger i alla fall runt på natten i ett hotell) första gången man körde banan?
Det är inget hotel, banan heter Night Watch och svaret på frågan är NEJ!
D va ju omäjligt första gången då fatta jag ingenting och blev hittad av gabor lr vakterna hela tiden.är det nån mer än jag som klarade "Nightwalk" (vet inte vad den heter, men man smyger i alla fall runt på natten i ett hotell) första gången man körde banan?
Jag klarade den inte fören jag kom på att man fick döda vakterna med stunner!
jag var faktiskt duktig på bond för ett par år sen...