Hoppa till innehåll

Lite Hjälp På Soul Silver!

gozo

Rekommendera inlägg

som rubriken säger,jag behöver hjälp!!

1.Jag ska till "BlackThorn city" (*stavning) men då står dt en ful gubbe som säger att jag ska typ gå på sightseeing elr ngt!

Vad gör jag??

2.Är detta ett bra team??

Frealigator (*stavning) lvl 31

Amparos lvl 32

Steelix lvl 50

Entei lvl 42

Togetic lvl 29

EDIT:Houndoom lvl 37

Redigerat av gozo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2:Jo jag tycker det är ett rätt bra team. E4 är inte i särskilt höga lvlar så det är nog lugnt. Skulle kanske träna lite mer och om jag vore du skulle jag försöka fånga Lugia för han är rätt bra i E4:an.

Edit: Se nedan x_x

Redigerat av Antonioz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1: du ska inte dit än. När du väl ska dit så kommer du kunna ta dig förbi honom. Har för mig att du ska till teatern i nån stad (kommer inte ihåg vad den heter men tror burned tower finns där) i teatern får du möta typ 7 asiater. När du klarat det får du en sak som du ska använda för att väcka ho-oh i ett torn som finns i den staden.

Du kan döda ho-oh om du känner för det, han kommer dit efter du klarat ligan.

(inte säker på detta men har för mig det)

Det är vad man ska göra efter Blackthorn, inte före. (Och så är det där för HeartGold ;_;)

Du ska se till att du har klarat de första sju gymmen (gå till Lake of Rage och sedan Mahogany igen om du inte har fixat sakerna med radiosignalerna). Sedan får du ett telefonsamtal om Radio Tower.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1: du ska inte dit än. När du väl ska dit så kommer du kunna ta dig förbi honom. Har för mig att du ska till teatern i nån stad (kommer inte ihåg vad den heter men tror burned tower finns där) i teatern får du möta typ 7 asiater. När du klarat det får du en sak som du ska använda för att väcka ho-oh i ett torn som finns i den staden.

Det är vad man ska göra efter Blackthorn, inte före. (Och så är det där för HeartGold ;_;)

Du ska se till att du har klarat de första sju gymmen (gå till Lake of Rage och sedan Mahogany igen om du inte har fixat sakerna med radiosignalerna). Sedan får du ett telefonsamtal om Radio Tower.

Oj just det xd

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

jo,men när ska jag gå dit då??

Har fixat med lake of Rage,Radiosnubbarna,fixat 7 badges men ska jag kanske gå tillbaka till goldenroad city och radio huset där??

EDIT: Hittade vad jag skulle göra!

Tack!

Redigerat av gozo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...