Hoppa till innehåll

Pokemon Med Pkrs Bytes!

Rekommendera inlägg

Jag hade tänkt att börja ev träna, men har ingen pkrs(Jag vet att man inte behöver det för att ev träna, men det kan ni väl bara skita i?). Jag kan erbjuda bra.

Tjena, jag har pokerus på flera pokemon.

Vad kan du erbjuda?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade tänkt att börja ev träna, men har ingen pkrs(Jag vet att man inte behöver det för att ev träna, men det kan ni väl bara skita i?). Jag kan erbjuda bra.

Vad kan du erbjuda?

Lolz, lite Celebis och grejer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad kan du erbjuda?

Lolz, lite Celebis och grejer.

Haha, nej det spelar inte så stor roll vad jag får men jag skulle gärna ta en celebi.

Vad är din FC?

Heart Gold FC: 1849 4206 2286

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Celebi är värd mycket mer en pkrs... pkrs kan man få av folk om det inte är folk som försöker grundlura dig..

Det är ingen legit Celebi :visslar:

nu kanske jag går off-topic men när jag har skaffat wi-fi kanske någon kan byta en darkrai mot min celebi :huh:

Celebi är värd mycket mer en pkrs... pkrs kan man få av folk om det inte är folk som försöker grundlura dig..

bra att du stoppa han annars hadde jag gjort det lol lol byta celebi mot pkrus hadde det på 4 av mina pokemon. på 2 charizards.1 dialga.1 chingling.

as dålig på stor bokstav punkt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bra att du stoppa han annars hadde jag gjort det lol lol byta celebi mot pkrus hadde det på 4 av mina pokemon. på 2 charizards.1 dialga.1 chingling.

För det första: Lär dig skriva för i helvete!

För det andra: Jag försöker inte lura honom, jag känner honom, jag har snackat skype osv med honom.

För det tredje: Det är ju inte direkt jobbigt att fuska fram en Celebi så varför skulle det vara att lura honom?

ONT: Sorry för att vi inte bytte i fredags maximate, jag glömde helt bort det, sry.

Men säg till på skype när du kan byta så byter vi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det gör verkligen inget!

För det första: Lär dig skriva för i helvete!

För det andra: Jag försöker inte lura honom, jag känner honom, jag har snackat skype osv med honom.

För det tredje: Det är ju inte direkt jobbigt att fuska fram en Celebi så varför skulle det vara att lura honom?

ONT: Sorry för att vi inte bytte i fredags maximate, jag glömde helt bort det, sry.

Men säg till på skype när du kan byta så byter vi.

Det gör inget! Redigerat av Maximate
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...