↗ till inläggetTror jag med, kommer nog suga riktigt hårt. btw kommer inte demot i augusti drygt?Tror jag inte. Dom kommer säkert bara sikta på Campangen.
Call Of Duty Black Ops
↗ till inläggetYes :D Nu blir jag gladDedicated Servers!
↗ till inläggetBara till PC, men du kanske spelar på PC, eller?↗ till inläggetYes :D Nu blir jag gladDedicated Servers!
Ny multiplayer-video från black ops.
Tyvärr så verkar treyarch gjort ett misstag som gjort en copy av mw2..
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20100809...-duty-black-ops
↗ till inläggetDet ser verkligen inte ut som en copy av MW2, det här verkar vara ett spel som passar mig till 100%.Ny multiplayer-video från black ops.
Tyvärr så verkar treyarch gjort ett misstag som gjort en copy av mw2..
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20100809...-duty-black-ops
Sniper ser mycket roligare ut i black ops :)
↗ till inläggetSniper ser mycket roligare ut i black ops :)
Och du såg det av ett skott? :blink:
Får hoppas att Black Ops inte har Sleight of Hand Pro, sniping blev alldeles för enkelt med den perken.
Jag gillar denhär lilla kamran som han satte ut :P
↗ till inläggetHaha. Bra i alla fall att den tar upp UAV:n om man använder den, annars skulle den vara fett overpowered.Jag gillar denhär lilla kamran som han satte ut :P
↗ till inläggethehe↗ till inläggetHaha. Bra i alla fall att den tar upp UAV:n om man använder den, annars skulle den vara fett overpowered.Jag gillar denhär lilla kamran som han satte ut :P
bra camping utrustning
tror många campers använder den när dom sitter i hus och ser att fiender kommer bakom dom
Majvor, jag tror det är så att när man kollar på kameran, så kan man inte göra något annat undertiden :P
Inte likt MW2?
WTF!?
Det är ju som MW2, fast med nya vapen och skit. Det är inte alls likt WAW :/.
↗ till inläggetHåller med.Inte likt MW2?
WTF!?
Jag hade faktiskt trott att grafiken skulle vara mer lik WAW men icke. Varför fan har dom kört rakt av från MW2 för? -.-
Antar att det nya "zombie-läget" som utlovats är som spec ops i MW2, det är skittråkigt. Tyvärr :(
↗ till inläggetInte likt MW2?
WTF!?
du menar väl ÄLDRE vapen ;)
↗ till inläggetMajvor, jag tror det är så att när man kollar på kameran, så kan man inte göra något annat undertiden :P
såg du trailern?
han såg killen via kameran, smög fram och dödade honom
↗ till inläggetAntar att det nya "zombie-läget" som utlovats är som spec ops i MW2, det är skittråkigt. Tyvärr :(
Vad fan snackar du om? Zombieläget kommer bli som i WaW - motsatsen till spec ops.
Kommer det bli så, perfekt :D.
Tråkigt nog så är zombieläget antagligen i MW2-style och inte WAW-style :/
Har för mig man kunde se alla attachments någonstans. Hittar inte dem, kan någon länka?
↗ till inläggetHar för mig man kunde se alla attachments någonstans. Hittar inte dem, kan någon länka?
http://callofduty.wikia.com/wiki/Category:...ack_Ops_Weapons
där har du svaret
bara att kolla igenom ;)
Ska köpa det!
Håller med om att det nästan blir en kopia <_<, men bättre en Mw2 blir det helt klart! :D.
Zombie mode, niiice!.