💬
Logga in
Fuska.se

Något Skoj Man Kan Köpa?

28 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Köp en soft air-gun :D

+1

Riktigt kul om några kompisar också har, så kan ni hitta nå schysst ställe i skogen eller nått och dela upp er i lag osv. :D

Enligt mig så suger soft air gun -.- Man kan varken se om man blivit skjuten eller ej därför så kör jag personligen med paintball då man lätt ser om den andre blivit skjuten.

Nivå 3 · Lärling

Jag röstar på en likadan Epiphone Les Paul Special Ebony som jag har beställt. Riktigt mäktig måste jag säga.

Les Paul

Nivå 8 · Veteranfuskare

Som sagt köp serie tidningar.Bästa serie tidningen är herman hedning,och så finns det ju andra skit bra serie tidningar,till slut blir det något med 2000:-

Edit:Gillar du inte serie tidningar så förslår jag radiostyrda flygplan/helikopter/motorbåtar/truckar.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Fan, serietidningar tar ju typ 10 minuter att läsa ut. Onödigt.

Nivå 13 · Mästerfuskare

Om du inte vet vad du ska göra med pengarna så donera dem till några som vet vad de ska göra med dem, alltså typ forskning/välgörenhet.

18 Jun 2010
↗ till inlägget

Om du inte vet vad du ska göra med pengarna så donera dem till några som vet vad de ska göra med dem, alltså typ forskning/välgörenhet.

Jag bryr mig inte ett piss om donering. Då drygt 10% av det du donerar till ex. rädda barnen kommer fram till dem vilket är ett slöseri. osv. det är bara för att de själva ska tjäna en massa pengar.

Nivå 3 · Lärling

True story, men köp dej ett schysst gevär och jaga fåglar med.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag bryr mig inte ett piss om donering. Då drygt 10% av det du donerar till ex. rädda barnen kommer fram till dem vilket är ett slöseri. osv. det är bara för att de själva ska tjäna en massa pengar.

... eller går till en diktator i Nigeria.

OnT: Spara dom för att vara ärlig.. sedan så kommer nåt fett coolt uber leet hax-grej ut och då köper du den! :)

20 Jun 2010
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Köpa skit mycket serie tidningar!

Rätt!

Absolut! :D

I agree with the above ^

Dock inte vilka serier som helst!

Nejdå, Herman Hedning all the fuckin' way grabbarrr!

jepp det ska va herman hedning XD

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in