Hej. Kom att tänka på en sak när jag såg ''Mew i red/blue-tråden''
Någon som har testat att göra samma sak fast på Hg/Ss?
Hej. Kom att tänka på en sak när jag såg ''Mew i red/blue-tråden''
Någon som har testat att göra samma sak fast på Hg/Ss?
Det funkar bara på r/b/g/fr/lg
Bara RBY. Det fungerar inte på FRLG eftersom att det är en ganska komplex bugg som skapades i RBYs programmering, och FRLG bygger på RSE-programmeringen (HGSS bygger på DPP).
↗ till inläggetBara RBY. Det fungerar inte på FRLG eftersom att det är en ganska komplex bugg som skapades i RBYs programmering, och FRLG bygger på RSE-programmeringen (HGSS bygger på DPP).
Ok men det finns ett Mew glitch i FR/LG
↗ till inlägget↗ till inläggetBara RBY. Det fungerar inte på FRLG eftersom att det är en ganska komplex bugg som skapades i RBYs programmering, och FRLG bygger på RSE-programmeringen (HGSS bygger på DPP).
vadå? :o
↗ till inläggetNej. Det finns inte.↗ till inläggetBara RBY. Det fungerar inte på FRLG eftersom att det är en ganska komplex bugg som skapades i RBYs programmering, och FRLG bygger på RSE-programmeringen (HGSS bygger på DPP).
↗ till inläggetNej. Det finns inte.↗ till inläggetBara RBY. Det fungerar inte på FRLG eftersom att det är en ganska komplex bugg som skapades i RBYs programmering, och FRLG bygger på RSE-programmeringen (HGSS bygger på DPP).
JO!!!!!!!!! Jag o min kompis har gjort det... Men det var ett tag sen, och mitt FR e sönder och jag kommer inte ihåg hur man gjorde
Mew-buggen finns inte i FRLG. Om du inte kan bevisa det är det säkert bara något hack.
Eller så har han en Action Replay eller GameShark eller vad det nu heter till gba.
finns en liknande glitch i G/S/C som heter Celebi egg trick
principiellt ska den funka för att få tag på andra pokémon än Celebi också.
Tack för tipset Dave! :D Det måste jag testa!
↗ till inläggetFår också tacka ;)Tack för tipset Dave! :D Det måste jag testa!
Och som svar till TS så har jag testat det, ja, och det fungerade inte.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in