💬
Logga in
Fuska.se

Bör Läsas Av Alla Gamecube Lirare

27 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Efter mitt inköp av Gamcube (899) har jag börjat hänga här på gamecube forumet.

I varje ämne som har något med Super Smash Brothers Melée så kommer det alltid upp frågor om Master Hand, Sonic eller annan karaktär som ska vara omöjligt att få. På PAL versionen av Gamecube dvs den europeiska versionen, som ägs av dom flesta som bor i Sverige, ska det inte gå att få Master Hand eller Sonic men där emot på NTCS versionen, den asiatiska, så är det fullt möjligt.

Men, det finns sätt att få Sonic eller Master Hand på ett PAL spel, det är ganska enkelt. Det är egenteligen bara att ändra ett filter inne i själva kassetten till ett NTCS filter, som kan kosta runt 49kr på vissa ställen men man kan göra ett eget av en vanlig tejpbit (vet inte dock hur man gör, har beställt en guide som borde komma nästa månad)

B)

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Hur får man sonic/masterhand då... och hur vet du att det går på de icke europeiska versionerna? har du en lr?

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

Hur får man sonic/masterhand då... och hur vet du att det går på de icke europeiska versionerna? har du en lr?

Jag har ingen NTCS, men det går. Det är jag säker på. Om du tänker vad §1.3 betyder så vet du vart jag hittade fusken till det men "Only for NTCS".

Ska kolla upp det på gamefaqs...... Det kanske står något där..

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #5

Ska kolla upp det på gamefaqs...... Det kanske står något där..

Hmm..Är det för NTCS också då ?

Tydligen inte.. För jag hittade ingenting... Men jag vill gärna ha en bild av en tv där man ser sonic strida.. ;P det ända jag har sett är bilder typ. Challenger approaching!

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #7

Tydligen inte.. För jag hittade ingenting... Men jag vill gärna ha en bild av en tv där man ser sonic strida.. ;P det ända jag har sett är bilder typ. Challenger approaching!

Jag kan försöka hitta det <_< Men jag ju inte säker till 100% att han finns men till 96 ungefär.

4% är alltid något.. Men jag tror inte att han finns...

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #9

4% är alltid något.. Men jag tror inte att han finns...

Aha!! En Fuzzie bug!! MasterHand existerar men inte Sonic!! Aha!!

Eftersom att Nintendo köpte Sonic idén utav SEGA efter idén med ssbm kom!! moahahah! Det är alltså bara mh som finns på NTCS o det är jag 100 på.

Om du gör om ditt spel och visar master hand så tror jag på dig.. Men sonic grejen har alltid varit bull shit

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #11

Om du gör om ditt spel och visar master hand så tror jag på dig.. Men sonic grejen har alltid varit bull shit

Jupp, men va faen, tänk så pajar man spelet..hoppas inte guiden var bullshit, den skulle anlänt för flera veckor sen!!
12 May 2004

han finns inte jag har kollat på japanska sidan för ssbm som det står alla gubbar o man kan inte få dem tillomed skulle man inte kunna sparka bort handen

Nivå 6 · Fuskare

Fanns sonic med där?

13 May 2004

han finns inte jag har kollat på japanska sidan för ssbm som det står alla gubbar o man kan inte få dem tillomed skulle man inte kunna sparka bort handen

Du skulle han ju ha HP istället ;)
17 May 2004
Nivå 2 · Novis

Ha haha hur ska man kunna spela med handen tänk på race to the finnish på classic han kan väl inte hoppa + de kommer ssbm2 nästa lr om 2 år då kan man va sonic men handen kommer man aldrig att kunna vara!!

18 May 2004

vadå för guide står det hur man får dem där eller

19 May 2004
Nivå 5 · Fuskare

Ha haha hur ska man kunna spela med handen tänk på race to the finnish på classic han kan väl inte hoppa + de kommer ssbm2 nästa lr om 2 år då kan man va sonic men handen kommer man aldrig att kunna vara!!

Jasså det tror du va !?

Tyvärr har det inte stått det på nån sida du har inget bevis när du har bevis så kan du svara

21 May 2004
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

det går inte att få master hand eller nån annan gubbe på PAL punkt slut!!!

de det jag menar.på advantur man kommer till zelda bannan där nåra zombizar är man kan inte ens då gå in i en in gång.och sonic kanske i en annan ny ssbm fast inte i den här första annars måste det vara en slaxs fusk virus kod.
22 May 2004
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

asså jag tycker ni ska lägga ner diskutionen om SONIC, han e ju inte ens en NINTENDO gubbe!!!!!!

han komemr aldrgi komma med, det e större chans att master hand kommer med!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in