Hoppa till innehåll

Min Pappa


Rekommendera inlägg

jag vill bara säga att min pappa är närapå ett mirakel.han är hela tiden snäll och är alltid glad.älskar honom

(asså,jag är bara 10 år så jag är ju inte kär eller så.tycer mest att han är snäll x 100 000 000 000)

jag gillar din far också!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vill bara säga att min pappa är närapå ett mirakel.han är hela tiden snäll och är alltid glad.älskar honom

(asså,jag är bara 10 år så jag är ju inte kär eller så.tycer mest att han är snäll x 100 000 000 000)

Utnyttja bara inte hans snällhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och va försiktig så han inte är snäll bara för att kunna utnyttja dig när du har åldern inne :o

om vi tänker på samma sak är åldern inne :P

 

förövrigt bra att du älskar din pappa, men lite disciplin krävs väl ibland!

 

vissa gillar mognare frukt <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vill bara säga att min pappa är närapå ett mirakel.han är hela tiden snäll och är alltid glad.älskar honom

(asså,jag är bara 10 år så jag är ju inte kär eller så.tycer mest att han är snäll x 100 000 000 000)

Obv troll, iz obv troll :o. Där blev ni förvånade va?

 

Snälla trolla nån annanstans, typ på fuska.nu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aså,vad menar ni mae diciplin!jag måste räkna matte hos min mamma för att få låna datorn och spela på det.

(jag menar absolut inte att ni skulle veta det,jag ville bara säga att jag säkerligen har Diciplin)

Obs:Naturvetenskap är det näst roligaste ämnet,efter matematik då!

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

aså,vad menar ni mae diciplin!jag måste räkna matte hos min mamma för att få låna datorn och spela på det.

(jag menar absolut inte att ni skulle veta det,jag ville bara säga att jag säkerligen har Diciplin)

Obs:Naturvetenskap är det näst roligaste ämnet,efter matematik då!

:P

Ingen 10 åring vet vad Naturvetenskap är, troll.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...