💬
Logga in
Fuska.se

Köp Av Dator, Behöver Jag Adapter?

30 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du måste köpa en speciell HDMI/DVI kabel/omvandlare/vad det än må heta, portarna är helt olika.

Förstår inte heller varför du bytte till ett sämre kort. -.-

Skit i kortet -,-

DVI->VGA får det bli

Hur lång tid tar det för komplett att skicka ihop och skicka datorn? Har stått "släppts för plock" i typ en vecka nu

Komplett brukar vara ruskigt snabba med leveranser. Tror någon vital del i burken saknas, ex grafikkortet, ring och kolla ifall du kan byta tillbaka till ett 5770?

Skit samma, datorn är skickad

OM grafikkortet totalt suger så köper jag ett nytt, kan ju ge den en chans iaf...

Grafikkort har ju också känslor

Rika jävel.

Grafikkortet suger absolut inte, du kan köra crysis med högsta på det om du vill.

>_>

Aja, jag har datorn nu, allt funkar fint MEN

Hur får jag ljud när jag spelar PS3? Har högtalarna högst upp, dom är inte standard längre dock :S dom för...90kr :s

Är det något extra jag behöver köpa eller så? Är en aning trött atm och orkar inte pröva mig fram

Hur är ditt PS3 anslutet?
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #22
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du måste köpa en speciell HDMI/DVI kabel/omvandlare/vad det än må heta, portarna är helt olika.

Förstår inte heller varför du bytte till ett sämre kort. -.-

Skit i kortet -,-

DVI->VGA får det bli

Hur lång tid tar det för komplett att skicka ihop och skicka datorn? Har stått "släppts för plock" i typ en vecka nu

Komplett brukar vara ruskigt snabba med leveranser. Tror någon vital del i burken saknas, ex grafikkortet, ring och kolla ifall du kan byta tillbaka till ett 5770?

Skit samma, datorn är skickad

OM grafikkortet totalt suger så köper jag ett nytt, kan ju ge den en chans iaf...

Grafikkort har ju också känslor

Rika jävel.

Grafikkortet suger absolut inte, du kan köra crysis med högsta på det om du vill.

>_>

Aja, jag har datorn nu, allt funkar fint MEN

Hur får jag ljud när jag spelar PS3? Har högtalarna högst upp, dom är inte standard längre dock :S dom för...90kr :s

Är det något extra jag behöver köpa eller så? Är en aning trött atm och orkar inte pröva mig fram

Hur är ditt PS3 anslutet?

HDMI in i skärmen

Sen elkabel ofc

Nivå 7 · Fuskare

Men hur är det anslutet till högtalarna?

29 Jun 2010
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #24
↗ till inlägget

Det är just det jag undrar, hur ska jag kunna koppla in högtalarna i PS3t för att få ljud?

Det är ju en usb sak till högtalarna och en vanlig ljudsak, usb'n är ju till för att ge el till högtalarna, och PS3t har så vitt jag vet ingen ljudsak...

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är just det jag undrar, hur ska jag kunna koppla in högtalarna i PS3t för att få ljud?

Det är ju en usb sak till högtalarna och en vanlig ljudsak, usb'n är ju till för att ge el till högtalarna, och PS3t har så vitt jag vet ingen ljudsak...

Tror helt enkelt att du får koppla ut och in (3,5mm?) anslutningen mellan PS3t och burken.

Det förutsätter självklart att det finns en sådan utgång på PS3t. Så iväg och kolla nu.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #26
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tror helt enkelt att du får koppla ut och in (3,5mm?) anslutningen mellan PS3t och burken.

Det förutsätter självklart att det finns en sådan utgång på PS3t. Så iväg och kolla nu.

Har ett PS3 slim, finns det på den? 0o lyckades inte hitta någon, fast jag är ju iförsig halvt blind
Nivå 7 · Fuskare

Ta ett kort över alla utgångarna.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #28

Tog ett par bilder själv, men den här som jag hittade duger nog bra

http://i.i.com.com/cnwk.1d/sc/33765068-2-440-BK-3.jpg

Ordning från vänster till höger vad det står på alla portar:

Internet (använder trådlöst ändå så)

HDMI in

Digital out

AV multi out

Elingång

+2 usb fram

2 Jul 2010
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #29

Med tanke på bristen på svar antar jag att jag är fucked?

Går det inte att få ljudet ifrån skärmen på något sätt då?

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=49536...led#ProductTabs

1 x hörlurar - minihörlurskontakt, stereo 3,5 mm

Står det...

3 Jul 2010
Nivå 7 · Fuskare

Du kan väl använda digital out?

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Med tanke på bristen på svar antar jag att jag är fucked?

Går det inte att få ljudet ifrån skärmen på något sätt då?

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=49536...led#ProductTabs

1 x hörlurar - minihörlurskontakt, stereo 3,5 mm

Står det...

Kopplar du in högtalarna i skärmen så kommer det förmodligen fungera när du spelar PS3.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in