Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tja!

Jag har spelat spelet Oblivion i 2 veckor snart till PC och älskar det. Jag har Knights of the nine och Shivering islands installerat så jag har det kompletta spelet.

Jag har precis klarat questen där man dödar en fiende till the knights of the nine och jag har den kompletta crusader rustningen med svärdet equiptad.

:(

Nu till problemet. Jag sparade spelet i en källare där dom nio spökerna har tackat en och försvunnit. Jag laddade spelet igen efter typ 1,5 timmar för att spela igen. Men jag kan inte röra min gubbe. Jag kan bara hoppa och ändra från First till Third person view. Jag har försökt sväva iväg men TCL fusket men det funkar inte. Jag kan inte röra mig när jag landar igen. Jag kan också ta fram min inventory och sånt men vad jag en gör så kan jag inte röra mig. Inte ens slå med svärdet. Och nej jag har inte för mycket i min inventory. 175/270. Jag har försök fuska mig till olika städer men när jag är där kan jag inte röra mig eller slå med vapnet. Jag har även försökt ladda ett tidigare spel men det funkar inte då heller. Och jag har inte slagit in någon cod som gör att jag inte kan röra på mig. (inte vad jag vet iaf) Jag har bara fuskat en gång tidigare innan detta problemet och det var när jag vilde ha en cure från vampirism och det har inte varit ett problem. Jag kollade controls och jag har inte ändrat styr knapparna heller. Jag har också försökt starta pom spelet med det funkar inte. :( :( :(

Jag har googlat men har inte hittat några svar en. Jag ska iväg och inte ha tillgång till dator till söndag pch åker i morgon så jag skulle vara tacksam om det finns massa svar när jag kommer tillbaka. Kommer logga in på fuska.se via min farsas Iphone några gånger kanske så jag kan kolla in forumet lite.

TACK I FÖRHAND! Uppskattar hjälpen ;)

Skrivet

Tack för iden. Men jag har jobbat i timmar för att försöka lösa problemet så när jag startade spelet från början såg jag en sak som kallades data filer. Och jag tryckte där och jag hade råkat klicka bort där tidigare så jag hade inaktiverat grund delatna av spelet så jag inte kunde röra mig. Jag akticverade det igen och det funkade. Tack ändå prototype.

Jag hade tydligen skrivit hela tråden i onödan. Den kan låsas :D :D

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...