Hej
Jag undrar om det är någon här som kan hosta en 10th prestige lobby till mig på xbox 360 Skulle vara jätte tacksam om någon kunde. Sen undrar jag om det finns hackade lobbys som gör att man får fall på vapnen. Tack i förhand
Hej
Jag undrar om det är någon här som kan hosta en 10th prestige lobby till mig på xbox 360 Skulle vara jätte tacksam om någon kunde. Sen undrar jag om det finns hackade lobbys som gör att man får fall på vapnen. Tack i förhand
...
JTAGgat xbox = ~310 dollar
Nytt KV för att man hostade en lobby i fyra timmar = ~45 dollar
Nej, ingen kommer göra det gratis, och ingen har ett JTAGgat xbox på detta forum.
↗ till inläggetvarför kostar det så jävla mycket? och vafan är en jtaggat? :o...
JTAGgat xbox = ~310 dollar
Nytt KV för att man hostade en lobby i fyra timmar = ~45 dollar
Nej, ingen kommer göra det gratis, och ingen har ett JTAGgat xbox på detta forum.
Fan vad jag hatar folk som hostar såna lobbys -_-
Och dom som vill att folk ska hosta dom, varför inte spela spelet för att ranka upp själv?
↗ till inläggetFan vad jag hatar folk som hostar såna lobbys -_-
Och dom som vill att folk ska hosta dom, varför inte spela spelet för att ranka upp själv?
kan bero på att man inte orkar levla upp själv, men ändå vill vara hög level
Och det är jävligt kul när du kommer in i en pga match systemet och får allt det där.
↗ till inläggetFan vad jag hatar folk som hostar såna lobbys -_-
Om man spelar GB kanske man inte orkar skaffa alla attachments och sånt själv. Tänk på folk som boostar för camoflage, dem skulle lika bra kunna betala 5-10 dollar för att joina en sådan.
↗ till inläggetSåg prosDONTtalkshit's FFA commentary med nukeboosters :>?↗ till inläggetFan vad jag hatar folk som hostar såna lobbys -_-
Om man spelar GB kanske man inte orkar skaffa alla attachments och sånt själv. Tänk på folk som boostar för camoflage, dem skulle lika bra kunna betala 5-10 dollar för att joina en sådan.
↗ till inläggetHatar dom med :P↗ till inläggetFan vad jag hatar folk som hostar såna lobbys -_-
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in