Jag är kär i min syrras bästa kompis
ska jag säga det till kompisen ällae ska jag inte bry mig om henne
Jag är kär i min syrras bästa kompis
Du ska inte bry dig om henne. Eller så frågar du om du har chans på henne! ;);););)
Jag antar att hon dessutom är äldre än dig av någon konstig anledning också? Har jag rätt?
↗ till inläggetett år yngreJag är kär i min syrras bästa kompis
Du bör ändå ignorera det hela.
Tycker jag i varje fall.
↗ till inläggetnågra fler förslagDu bör ändå ignorera det hela.
Tycker jag i varje fall.
Ja, du kan strunta i det också.
Eftersom att det är din syrras bästis så skulle det nog bli lite obekvämt, om det nu hade gått vägen överhuvudtaget förstås.
↗ till inlägget[YJa, du kan strunta i det också.
Eftersom att det är din syrras bästis så skulle det nog bli lite obekvämt, om det nu hade gått vägen överhuvudtaget förstås.
Hur gammal är du ? s;
15
Är du bara intresserad av henne, du har fjärillar i magen när du ser henne. Eller är du kär i henne, du vill spendera livet tillsammans med henne skaffa barn med henne gifta dig med henne etc etc?
↗ till inläggetOHA WOAH WOAH, SLOW DOWN BROOOOOO! OH NOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZ!Är du bara intresserad av henne, du har fjärillar i magen när du ser henne. Eller är du kär i henne, du vill spendera livet tillsammans med henne skaffa barn med henne gifta dig med henne etc etc?
↗ till inläggetÄr du bara intresserad av henne, du har fjärillar i magen när du ser henne. Eller är du kär i henne, du vill spendera livet tillsammans med henne skaffa barn med henne gifta dig med henne etc etc?
när hon är i närheten vill jag bara gå fram och kyssa henne
Du är alltså något smått kåt på hennes läppar?
Seriöst nu då. Hur väl känner du kvinnan vi talar om?
Varför frågar du om andra råd när alla säger "/ignore it".
Och hur gammal var du? 15, och hon är?
↗ till inlägget↗ till inläggetÄr du bara intresserad av henne, du har fjärillar i magen när du ser henne. Eller är du kär i henne, du vill spendera livet tillsammans med henne skaffa barn med henne gifta dig med henne etc etc?
när hon är i närheten vill jag bara gå fram och kyssa henne
jag längtar till att hon ska sova över så kan man titta på henne när hon sover
du borde bara ignorera det, detta har hänt mig 3 gånger eller något och efter någon månad har det gått över
Gör som du vill, fuska är inte rätt ställe att be om råd på.
↗ till inläggetdu borde bara ignorera det, detta har hänt mig 3 gånger eller något och efter någon månad har det gått över
jag vet men jag är desperat
↗ till inläggetVarför bara titta?jag längtar till att hon ska sova över så kan man titta på henne när hon sover
Du kan ju testa att plantera något fint i henne när du väl är där!
Fast om du inte törs det kan du ju alltid bara doppa den i hennes mun eller något. ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetVarför bara titta?jag längtar till att hon ska sova över så kan man titta på henne när hon sover
Du kan ju testa att plantera något fint i henne när du väl är där!
Fast om du inte törs det kan du ju alltid bara doppa den i hennes mun eller något. ;)
va
@ Zitroz: HAHAHAHAHAHAHA
Ont: Hur gammal är din syrra? och hur gammal är hennes kompis?
↗ till inläggetJag är kär i min syrras bästa kompis
↗ till inläggetHur gammal är du ? s;
↗ till inläggetHon är alltså 14.15