💬
Logga in
Fuska.se

Vet Nån Var Man Fortfrande Kan Få Tag På B Daman

9 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

jag vet att dom flesta har slutat men mina kompisar och jag håller fortfarande på med det och jag hittar inte nåt ställe att köpa dom på dom ända ställena jag har sätt har bluffat och jag han bara få två stycken under den tid då det var populärt börjar bli orolig att det är helt omöjligt att få tag på en nu för tiden

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

jag vet att dom flesta har slutat men mina kompisar och jag håller fortfarande på med det och jag hittar inte nåt ställe att köpa dom på dom ända ställena jag har sätt har bluffat och jag han bara få två stycken under den tid då det var populärt börjar bli orolig att det är helt omöjligt att få tag på en nu för tiden

Sno dina vänners "kort" elr vad det är

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

om jag gör det så märks det på en gång desutom har dom inga jag är intresserad av jag söker mest yamatos eller enjyus b daman

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

om jag gör det så märks det på en gång desutom har dom inga jag är intresserad av jag söker mest yamatos eller enjyus b daman

Testa blocket elr sök på google :P

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #5

har testa blocket och sökt på google det är när jag söker på google jag bara hittar dom där jävla bluff sidorna

10 Jul 2010
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7

tack tio gånger om bara en fråga är det där också en bluff sida eller får man värkliken sakerna man skickar efter

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

tack tio gånger om bara en fråga är det där också en bluff sida eller får man värkliken sakerna man skickar efter

Det är Amazon. En av världens mest kändaste sidor. Nej, inte bluff.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #9

wow efter sånt långt sökande är jag äntligen på vägg att få cobalt blade

a men minna föräldrar litar inte på såna sidor man måste ha sånt där kort för att betala om b daman börja på tv eller om dom gjorde nån film om dom så kanske dom skulle börja sälja b daman igen nån som vet om det kommer börja nån gång eller inte

13 Jul 2010
Nivå 3 · Lärling

Allvarligt..

www.amazon.co.uk om du ska beställa (England). Amazon.com ligger i USA.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in