Hoppa till innehåll

Dumpad På Sms


Rekommendera inlägg

  • Svar 169
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skulle du möjligt vis kunna posta bilden som du såg skelögd ut enligt honom? :o

 

 

så va tycks... hade givetvis en bild på hela ansiktet... men de vill ja ej lägga upp här

 

Vad du är skelögd på din bild, vad har du för diagnos?

 

och det förstår jag inte VARFÖR han skriver, OM jag nog skulle se ut att vara skelögd på bilden vad vill han få ut av det? dont get it!! :S :( han vill kanske bara såra mig?

lol wut?

Sorry men skrattade när jag läste det :s

Fattar inte heller vad han menar :S Såg du skelögd ut eller något på bilden?

Annars kanske han bara ville säga något men inte visste vad han skulle säga?

 

 

asså han skrev på msn.... offlinemeddelande...

du ser skeldögd ut på din bild ..varför är du skelögd? har du något fel på ögonen?

hahaha vad har du för diagnos egentligen?

 

så skrev han :S liksom va tjänar det tilll... jag tror att det var för att han hade sett mig med de där två grabbarna, men jag vet ju som sagt inte.. kanske bara är önsketänkande ifrån min sida.

 

 

Eller så är du jävligt skelögd. Bara att acceptera och hoppas att någon finner din insida attraktiv.

 

Tror fortfarande på att han känner sig sviken (han dumpar dig, strax efter går du med två killar, så mycket saknade du honom).

 

 

LÄSER DU INTE ALLT?

 

JAG BLEV DUMPAD FÖR EN MÅNAD SEDAN

Och jag gick med dessa två killar förra helgen... och vadå.. han dumpade mig ska jag inte kunna gå på fest nu ens?

 

post-94424-1278711773_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad du borde göra är att lägga ifrån din mobilen, häll mjölk i ett glas, drick det.. Och lägg dig för fan.

Killar är det sista man borde tänka på, okey, ett undantag, sommarlov.

Men vafan? Fuck fester, fuck killar. Häng med dina jävla vänner och njut av singellivet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad du borde göra är att lägga ifrån din mobilen, häll mjölk i ett glas, drick det.. Och lägg dig för fan.

Killar är det sista man borde tänka på, okey, ett undantag, sommarlov.

Men vafan? Fuck fester, fuck killar. Häng med dina jävla vänner och njut av singellivet.

 

tycker faktiskt inte heller jag ser speciellt skelögd ut men men... Han kanske gjorde det för att provocera mig eller någonting.. har ingen aning kanske analyserar för mycket :S

 

Mja, lättare sagt än gjort du :P men jag försöker

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad du borde göra är att lägga ifrån din mobilen, häll mjölk i ett glas, drick det.. Och lägg dig för fan.

Killar är det sista man borde tänka på, okey, ett undantag, sommarlov.

Men vafan? Fuck fester, fuck killar. Häng med dina jävla vänner och njut av singellivet.

Word, fast festa är kul.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjejkväll :wub:

 

som jag skrev så har ja ju blvit osams med min närmsta tjejkompis också :( tyvärr..

 

jo festa är väl helt okej, har börjat tröttna lite

 

Flytta till en annan stad :lol:

 

det är inte bara o flytta lilla du... man är ju inte gjord av pengar

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjejkväll :wub:

 

som jag skrev så har ja ju blvit osams med min närmsta tjejkompis också :( tyvärr..

 

jo festa är väl helt okej, har börjat tröttna lite

 

Flytta till en annan stad :lol:

 

Bästa lösningen på allt.

Gjort slut med pojkvännen? Flytta.

Inga vänner? Flytta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...