KazeN Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Skrivet 11 Maj 2004 alltså jag minns inte vad dom heter som sjunger i början när man startar worms 3d dom sjunger typ "shake your coconuts" ;o jag undrar iallafall vad dom heter för jag har glömt bort och kommer nog ihåg när ni nämner det igen. hoppas ni kan hjälpa mig med detta ;) Citera
Threeforce Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 ooops :o ooooh ja nu fattar jag........ATT DET VAR EN ONÖDIG TRÅD.......fast bra fråga Citera
KazeN Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 13 Maj 2004 jag kanske vill veta vad det bandet heter? då är det väl inte onödigt heller? :angry: tänk om det är mitt favorit-band t.ex. så säger du att de är onödigt att jag vill veta vad dom heter. Citera
Threeforce Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 oooj. Jag blir skrämd MEN BEHÖVER DU BLI SÅ J*VLA SUR NÄR JAG SA ATT DET VAR EN BRA FRÅGA :angry: Citera
KazeN Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 13 Maj 2004 jaja men är det någon som vet och kan svara eller? Citera
Nicholas_e_Cool Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Skrivet 14 Maj 2004 Men du sa att det var onödig ;) det ligger nåt i det där Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.