Hoppa till innehåll

Har Ett Abonnemang Hos Telia Och Undrar Hur Mycket Det Kostar Att Surfa På Mobilen.


D48
 Dela

Rekommendera inlägg

Jo jag köpte mig en HTC Desire på Telia för ca 2 veckor sen med ett abonnemang som heter Telia mobil Max 25.

 

Telia mobil Max 25:

0 kr/sms till alla mobiler i Sverige, 0 kr/min till teliamobiler, 0,49 kr/min till övriga mobilnät samt fasta nätet, öppningsavgift 0,99 kr/samtal, månadsavgift 29 kr.

 

Det står inget om hur mycket det kostar att koppla upp sig till internet med mobilen där. Det enda jag hörde kvinnan i disken säga var att efter att man har surfat för 1 GB så sänks hastigheten till 250 kbs eller något.

 

Men är det som vanligt att det kostar max 9 kronor per dygn eller? Jag har nämligen inte en aning.

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.telia.se/privat/produkter_tjans...teliamobilmax25

 

Om du ska surfa så kostar det 98kr/mån (när sommarkampanjen om 29kr/mån är slut). Sålänge du inte laddar ner mer än 1 GB så har du hastigheten 6Mbit/s, sen stryper de hastigheten till 120Kbit/s.

Allt står på sidan.

 

+eventuell kostnad för din mobil per månad, vet ej hur mkt en sån mackapär kostar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...