D48 Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Jo jag köpte mig en HTC Desire på Telia för ca 2 veckor sen med ett abonnemang som heter Telia mobil Max 25. Telia mobil Max 25: 0 kr/sms till alla mobiler i Sverige, 0 kr/min till teliamobiler, 0,49 kr/min till övriga mobilnät samt fasta nätet, öppningsavgift 0,99 kr/samtal, månadsavgift 29 kr. Det står inget om hur mycket det kostar att koppla upp sig till internet med mobilen där. Det enda jag hörde kvinnan i disken säga var att efter att man har surfat för 1 GB så sänks hastigheten till 250 kbs eller något. Men är det som vanligt att det kostar max 9 kronor per dygn eller? Jag har nämligen inte en aning. Redigerat 21 Juli 2010 av 90LIVE Citera
Escain Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Skrivet 21 Juli 2010 http://www.telia.se/privat/produkter_tjans...teliamobilmax25 Om du ska surfa så kostar det 98kr/mån (när sommarkampanjen om 29kr/mån är slut). Sålänge du inte laddar ner mer än 1 GB så har du hastigheten 6Mbit/s, sen stryper de hastigheten till 120Kbit/s. Allt står på sidan. +eventuell kostnad för din mobil per månad, vet ej hur mkt en sån mackapär kostar. Citera
D48 Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Skrivet 21 Juli 2010 Puss & kram leverpastej! Tackar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.