D48 Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Jo jag köpte mig en HTC Desire på Telia för ca 2 veckor sen med ett abonnemang som heter Telia mobil Max 25. Telia mobil Max 25: 0 kr/sms till alla mobiler i Sverige, 0 kr/min till teliamobiler, 0,49 kr/min till övriga mobilnät samt fasta nätet, öppningsavgift 0,99 kr/samtal, månadsavgift 29 kr. Det står inget om hur mycket det kostar att koppla upp sig till internet med mobilen där. Det enda jag hörde kvinnan i disken säga var att efter att man har surfat för 1 GB så sänks hastigheten till 250 kbs eller något. Men är det som vanligt att det kostar max 9 kronor per dygn eller? Jag har nämligen inte en aning. Redigerat 21 Juli 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 http://www.telia.se/privat/produkter_tjans...teliamobilmax25 Om du ska surfa så kostar det 98kr/mån (när sommarkampanjen om 29kr/mån är slut). Sålänge du inte laddar ner mer än 1 GB så har du hastigheten 6Mbit/s, sen stryper de hastigheten till 120Kbit/s. Allt står på sidan. +eventuell kostnad för din mobil per månad, vet ej hur mkt en sån mackapär kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Puss & kram leverpastej! Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.