Hoppa till innehåll

Pokemon Heart & Soul.


Rekommendera inlägg

Jag har återuppfunnit kärleken för pokemon efter en 12 timmars lång flygresa sittandes bredvid två högljudda holländare gick det inte att sova. Så efter spelet pokemon fire red i 12 raka timmar vill jag verkligen ha heart gold eller soul silver. Eftersom enligt mig silver och gold är de bästa pokemon spelen som gjorts.

 

Jag undrar om det är någon som har någon bra länk eller liknande till någon bra nintendo ds emulator som man kan spela på. Och sen bara ladda ner spelet. Jag hade en grym emulator förut innan min hårddisk på datorn pajade och jag fick fixa ny. Minns dock inte vad den hette. Men man kom som in på en hemsida där man kunde klicka fram alla nintendo ds spel som finns i stort sett, och sen så klickade jag på t.ex. pokemon. Sen på knappen play i högra fältet och sen laddade man bara upp spelet. Sen var det bara att spela. man behövde bara ladda upp det första gången sen var allt väldigt enkelt. om någon vet vad jag prata om snälla skicka någon länk eller liknande till var jag laddar ner den emulatorn.

 

Vill gärna veta vilka program som skulle behövas för att ladda ner och installera både emulatorn och spelet så det fungerar korrekt. för minns ej vad jag hade på min förra dator.

 

Vilket spel bör man välja förresten? Heart gold eller Soul silver?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...