Hej, finns det något fusk som man låser upp alla värdar?
Låsa Upp Alla Värdar På San Andreas
Världar? Inte städer då?
I alla fall, det finns inget sådant fusk.
Nej, klara av uppdragen.
Du kan ladda ner en sån där patch (tror jag det heter) som gör att du plötsligt har klarat spelet 100% så du kan göra vad som helst, men då kan du ju inte göra några uppdrag eftersom dom redan är gjorda.
på datorn kan man ladda ner andras "save files" och lägga in i sitt spel.
du kan ju slå in ett fusk så du inte kan bli tagen av poliserna
då är det bara att sticka till städerna som du vill, men dock får du flyga eller åka båt
fast jag vet inte om det funkar på alla konsollerna, för på PS2an funkar det
↗ till inläggetdu kan ju slå in ett fusk så du inte kan bli tagen av poliserna
då är det bara att sticka till städerna som du vill, men dock får du flyga eller åka båt
fast jag vet inte om det funkar på alla konsollerna, för på PS2an funkar det
Yup, Här är fusket till ^
Never Wanted: Cirkel, Höger, Cirkel, Höger, Vänster, Fyrkant, Triangel, Ner
Jag hade jättegärna haft ett sådant fusk. :( jag är så dålig på bilkörning! :cry:
↗ till inläggetJag hade jättegärna haft ett sådant fusk. :( jag är så dålig på bilkörning! :cry:
Vad menar du och vad har det med saken att göra?
↗ till inläggetErm...att på vissa uppdrag måste man köra bil, vilket blir 100 gr svårare om man inte kan köra för 5 öre?↗ till inläggetJag hade jättegärna haft ett sådant fusk. :( jag är så dålig på bilkörning! :cry:
Nice bump btw
Samt desto sämre man är på att köra desto fler blir överkörda. ^^
↗ till inläggetErm...att på vissa uppdrag måste man köra bil, vilket blir 100 gr svårare om man inte kan köra för 5 öre?↗ till inläggetJag hade jättegärna haft ett sådant fusk. :( jag är så dålig på bilkörning! :cry:
Nice bump btw
Nice bump? Det var ju bara 13 dagar sen....
Lär dig skillnaden.
Det finns ett fusk så att allt blir upplåst, Alla butiker t.ex Rodeo och Zip. Jag tror att man kan åka till de andra städerna också.
När man startar ett nytt spel så blir ju CJ stoppad och tagen av polisen, då när man sitter i polisbilen (när man börjar att åka) ska man slå in Jetpack fusket.
PS2: Upp,Ner,Vänster,Höger,L1,L2,R1,R2,Upp,Ner,Vänster,Höger
PC: ROCKETMAN
P.S när du har gjort fusket kommer polisen att släppa av dig på motorvägen och du kommer att dö.
Då är allt upplåst.
//Bart1