Får man fråga vad det är för IR Funktioner du pratar om?
Pokemon Black Och White Vilket Ska Ni Köpa
Läste något om att spelet ska använda IR till snabba Pokémonbyten och lite annat. Men jag är inte säker.
för mig blir det troligtvis white.
↗ till inläggetDeras piratskydd har blivit knäckt förutMen då får du inte alla 3DS-funktioner och IR-funktioner. Och de har säkert en massa nya piratskydd. s:S:s.s:SSS:
Visste inte ens att dom har 3DS funktinoer i det
Vem behöver IR när man har GTS?
black
↗ till inläggetMen det blir nya piratskydd på nyare spel, som är annorlunda. Särskilt eftersom att det finns 3DS-funktioner.↗ till inläggetDeras piratskydd har blivit knäckt förutMen då får du inte alla 3DS-funktioner och IR-funktioner. Och de har säkert en massa nya piratskydd. s:S:s.s:SSS:
Och GTS är sämst.
Hatar att de nya spelen är till DS, pallar inte köpa ett DS endast för detta. Så det blir inget :(
↗ till inläggetUmm detta är det 3e gången pokémon spel släpps till DS. Om man bortser från dem andra sorters spelen.Hatar att de nya spelen är till DS, pallar inte köpa ett DS endast för detta. Så det blir inget :(
Eh. Ja? Kan väl ändå klaga på att dem bojkottar kära SP helt och hållet. ;_;
Geez.
↗ till inläggetKolla http://serebii.net/blackwhite/exclusives.shtml där finns version exlusiva pokemons.
jag har redan set denna sida. Men bra för dom som inte vet. :)
Föresten tänker jag ta black
White lätt.
Kommer köpa men vet inte vilket av dom, spelar ingen större roll, tar nog det som mina kompisar inte tar så att jag kan få tag i alla pokémon.
jag ska köpa black och white och det roliga är att dom kommer ut 6 mars och jag fyller år 13 mars :lol:
Bajs på pokemon
jag ska ta white på grund av tre anledningar. 1.jag vill ha den svarta pokemonen,vad den nu heter. 2.jag vill ha rankurusu. 3.i white forest finns pokemons från de förra spelen. ;)
↗ till inläggetFör det första så har 6 mars på 13 mars inget sammanhang. För det andra så släpps det 4 mars.jag ska köpa black och white och det roliga är att dom kommer ut 6 mars och jag fyller år 13 mars :lol:
och OnTopic så ska jag skaffa mig Pokemon Vit.
↗ till inläggetJo, för att då kan han önska sig det till sin födelsedag?För det första så har 6 mars på 13 mars inget sammanhang.
Köpt Black har kommit till 6 gymmet snart
↗ till inläggetMen då är spelet gammalt...Jo, för att då kan han önska sig det till sin födelsedag?
Är spelet gammalt för att han fyller år veckan efter spelet släppts? Skärp dig.
Har redan klarat e4 på white.