Gäst JespOL Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 (redigerat) Kommer Infinity Ward ta bort fuskarna snart eller? :/ "> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Skriv vad ni tycker om videon! Redigerat 2 Augusti 2010 av JespOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Fattar inte varför man ska fuska på det spelet, skitenkelt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Det finns en enkel lösning till det där. Nämligen att sluta spela den där skiten och skaffa ett riktigt spel i stället. Men ska du prompt vara envis så är det bara så att så länge det finns spel kommer folk att försöka fuska i dem. Infinity Ward är säkerligen medvetna om det, och kanske tänker de till och med göra något åt det. Inte vet jag. Du kan väl fråga på deras forum eller nåt (antar att de har ett sådant). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Tror inte jag har träffat på någon fuskare när jag har lirat spelet. Men det är förjävla trist att folk pallar fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 *suck* De KAN inte ta bort fuskarna. De fuskar med en JTAGgad konsol (iaf på 360) Som låter dom köra vilken jävla kod dom vill och få in det i spelet. Det är inte IWs fel, det är MS som är ett dåligt företag med skitprodukter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Kommer Infinity Ward ta bort fuskarna snart eller? :/ "> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Skriv vad ni tycker om videon! Du använder själv aimbot? http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...28370&st=60 Så du vill ha bort dig själv också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Kommer Infinity Ward ta bort fuskarna snart eller? :/ "> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Skriv vad ni tycker om videon! Du har ju fuskat själv jävla stolpe, snarare VAC som borde plocka fuskarna ist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Kommer Infinity Ward ta bort fuskarna snart eller? :/ "> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Skriv vad ni tycker om videon! Du har ju fuskat själv jävla stolpe, snarare VAC som borde plocka fuskarna ist. Jag skrev det före dig >:( OnT: Har aldrig stött på en på PS3. Så jag bryr mig inte så mycket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Köp ps3 och slipp alla aimbots ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 jag gjorde bara lvl fusk, no big deal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Tar det som att prestige hack inte är särskilt awesome längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Finns skit många servrar på PC där du kommer in och dödar en och hej hopp 3000 miljoner Xp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg