loopen Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Skrivet 2 Augusti 2010 Okej, jag behöver ett bra moveset till min Donphan.
Antonioz Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Skrivet 2 Augusti 2010 (redigerat) Okej, jag behöver ett bra moveset till min Donphan. Firefang thunderfang toxic earthquake Ett hyfsat moveset ^^_ Redigerat 2 Augusti 2010 av Antonioz
Poesi Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Skrivet 2 Augusti 2010 Firefang? Thunderfang? Aldrig hört talas om, och Donphan kan inte lära sig dem. Earthquake Toxic Hyper Beam Iron Tail
Antonioz Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Skrivet 2 Augusti 2010 Firefang? Thunderfang? Aldrig hört talas om, och Donphan kan inte lära sig dem. Earthquake Toxic Hyper Beam Iron Tail Finns att hitta på serebii - donphan - diamond/pearl/heartgold/soulsilver lever up.
Poesi Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Skrivet 2 Augusti 2010 Jaha det är fjärdegenerationsattacker. Kollar aldrig den pokédexen.
loopen Skrivet 2 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2010 Firefang? Thunderfang? Aldrig hört talas om, och Donphan kan inte lära sig dem. Earthquake Toxic Hyper Beam Iron Tail Åh, tack!
Escain Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Skrivet 2 Augusti 2010 Skriv vilket spel du snackar om från början.
loopen Skrivet 2 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2010 Skriv vilket spel du snackar om från början.Oj, det var SS.
Escain Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Skrivet 3 Augusti 2010 Skriv vilket spel du snackar om från början.Oj, det var SS. I sådanna fall rekommenderar jag dessa attacker:Earthquake (Säger sig självt) Stone Edge (Hög critical rate, högre träffsäkerhet än Iron Tail, bra mot ispokemon) Thunder Fang/Fire Fang/Giga Impact (El tar ut vattenpokemon, eld tar ut gräs, giga impact är en fysisk hyper beam) Thunder Fang/Fire Fang/Seed Bomb (Seed bomb är gräs, tar ut vattenpokemon, starkare än Thunder Fang) Hyper Beam är värdelös på Donphan, den har ingen special attack att snacka om.
Rekommendera inlägg