💬
Logga in
Fuska.se

Söker Ett Bygg Spel

20 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag söker ett bygg spel där man kan bygga städer och sånt inge spel där man kan förstöra för andra eller nåt man ska typ kunna bygga som man vill med utan att nån säger hur man ska bygga ska helst få hjälp med dom första sakerna hade ett spel förut som var så fast jag fick senare reda på att man måsta köpa spelet och att man bara kunde spela gratis i en timme

Nivå 0 · Nykomling

Sim City.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

det måste man väll köpa

Nivå 0 · Nykomling

Snälla, försök att vara lite tydligare i vad du söker. Man förstår faktiskt ingenting av vad du skriver.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

ok man ska kunna bygga sina egna städer så dom blir större och bättre kunna köpa nya saker att bygga av kanske en järnväg skulle vara en början eller en busstation och såna saker tills staden blir jättestor och det ska inte vara nån tävling eller nåt med andra spelare

Nivå 0 · Nykomling

Farmville kanske passar herrn?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Farmville ska man väll bara plantera och såna saker

Nivå 0 · Nykomling

Mm men det e ju typ som att bygga saker :s

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

Ja men jag är redan medlem där

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ja men jag är redan medlem där

Ok men testa att kolla runt på Facebook dom brukar ha lite småspel som kanske kan passa, annars kan du googla.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

Ok men om jag bara kom på namnet på spelet som jag spelade förut så hade jag nånting och jämföra med

8 Aug 2010
Nivå 0 · Nykomling
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

Nej det var inte det men det var i alla fall en tjej med som berättade vad man skulle göra jag tror man skulle hjälpa andra städer med att bygga också kan man köpa bilar som åker mellan byggnaderna och levererar varor t.e.x åka till en bondgård och hämta mjöl som man ska levererar vidare till bageriet och så håller man på

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Du kan ju prova såna spel som grepolis, travian och ikariam.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

Men dom kan man väll attackera andras städer i så man får aldrig bygga i lugn och ro

Nivå 0 · Nykomling

du söker alltså sim city eller liknande fast nätspel?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

Ja och det ska vara gratis

9 Aug 2010
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Min stad / My city life - facebook

stämmer nästan in helt på vad du vill ha.

Dslan - Om du vill bygga upp som i ett strategi spel t.ex. travian men slippa strida mot andra kan du ju testa detta. Detta är en offline server för tribalwars (laglig sålänge du kör online)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Min stad / My city life - facebook

stämmer nästan in helt på vad du vill ha.

Dslan - Om du vill bygga upp som i ett strategi spel t.ex. travian men slippa strida mot andra kan du ju testa detta. Detta är en offline server för tribalwars (laglig sålänge du kör online)

Skicka länk på Dslan, hittar inte det när googlar :S

Nivå 0 · Nykomling

Sim City

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in