💬
Logga in
Fuska.se

Misslyckat Rån

16 svar · startad

Jag klarade inte att sno 150 poäng av mega så nu har jag en massa minus poäng jag tycker inte att man ska få en massa minus poäng om man misslyckas att stjäla utav någon.

Nivå 10 · Veteranfuskare

varför inte? Du vet väll att man inte skall stjäla, så du får ditt straff!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det är det som är poängen. <_<

Ger man sig in i leken får man leken tåla.

Om du åker fast om du skulle råna en butik i verkligheten är det klart att du ska straffas. :huh:

Nivå 3 · Lärling

det e ju fel att sno din lymmel :lol:

Nivå 7 · Fuskare

Öh, hur gör man för att sno poäng?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Man köper en sak i affären.

Dessutom e det inte meningen att man ska lyckas varje gång och misslyckas man så får man betala sitt pris.

Nivå 4 · Lärling

Dessutom e det inte meningen att man ska lyckas varje gång och misslyckas man så får man betala sitt pris.

Och om man lyckas...då får man inte betala sitt pris eller? Istället sitter nån oskyldig stackare och har blivit av med poäng. Eller? Brott är olagliga oavsett om de lyckas eller inte. Så borde det vara även här.
Nivå 12 · Mästerfuskare
(Rumiko @ 12/05-2004 20:19:29)

Och om man lyckas...då får man inte betala sitt pris eller? Istället sitter nån oskyldig stackare och har blivit av med poäng. Eller? Brott är olagliga oavsett om de lyckas eller inte. Så borde det vara även här.

Jo, det tycker även jag, men nu e det så att admin vill visst ha kvar just den saken...personligen tycker jag den saken borde tas bort.
Nivå 4 · Lärling
(Draghon @ 12/05-2004 20:25:04)
(Rumiko @ 12/05-2004 20:19:29)

Jo, det tycker även jag, men nu e det så att admin vill visst ha kvar just den saken...personligen tycker jag den saken borde tas bort.

Håller med dig. Undrar just vad admin har för skäl att ha kvar den. :unsure:
Nivå 6 · Fuskare

Tycker det kanske att det är en bra sak?

Men jag holler med er att ta bort den

ja ta bort den tänk om nån har sms.at o poängen blir snoda stackars den då :(

jag tycker att man borde ta bort den! :angry:

Nivå 5 · Fuskare

det är därför man har en bank alltså!

lyssna här........

en rånare går runt tar én 1 000 000 av någon.

Hade den personen pengarna på banken så skulle de inte bli snodda.

samma gäller det här på fuska!

dessutom tycker jag att den är rolig :D

Nivå 3 · Lärling

smart här sitter jag o skriver att ni inte ska stjäla o nu har jag stulit iväg alla min pengar :P

Nivå 7 · Fuskare

tusan också jag fick minus :(

Nivå 3 · Lärling

tusan också jag fick minus :(

kämpa dig upp till toppen igen broder ;)

har stjält idag o ska aldrig mer göra det.....tro jag

13 May 2004

Muahaha!! *Snatta* *Snatta*

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in