Lyckas inte ta kål på de stora metallhundarna i snöbanan i Star Wars- the complete saga. När jag skjuter fast snöret och börjar flyga runt benen släpper snöret ALLTID efter nåt varv och inget händer. Hjälp!!!!
:angry:
Lyckas inte ta kål på de stora metallhundarna i snöbanan i Star Wars- the complete saga. När jag skjuter fast snöret och börjar flyga runt benen släpper snöret ALLTID efter nåt varv och inget händer. Hjälp!!!!
:angry:
Metallhundar?Skämtar du med mig?
Du förtjänar inte ens att ha det spelet din förbannade Star Wars amatör :angry:
Tror att han trollar eller så e han runt 5-6 år
Tackar för trevliga svar....!
Det enda jag undrar är om någon vill visa sin starka sida istället och hjälpa en liten kille som slitit i timmar med denna fråga!?
För mig gick det lätt men testa sök på youtube
↗ till inläggetTackar för trevliga svar....!
Det enda jag undrar är om någon vill visa sin starka sida istället och hjälpa en liten kille som slitit i timmar med denna fråga!?
Enligt den där meningen låter du verkligen som ett troll
och nej de heter AT-AT inte metallhundar
och så finns det AT-ST och Probe Droids också
och sluta ljug om att du skrivit en fråga i flera timmar
SKITUNGE!!!!!!!!!!!
Tackar för tipset, kollar youtube.... :thanks:
↗ till inläggetHan sa inget om att han hade skrivit i flera timmar.↗ till inläggetoch sluta ljug om att du skrivit en fråga i flera timmarTackar för trevliga svar....!
Antagligen menade han att han slitit med problemet han frågade om i flera timmar.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in